En hoe?
Ik zou dat wel eens willen weten
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Hoofdstellen dan....
) met stubben zadelzeep (zo fijn!!
) , en 1 a 2 keer in de maand invetten, zadel en hoofdstel.

Vogel schreef:1 x per week vlug, ff t vuil dr af en 1 in de 2 a 3 weken helemaal grondig... alles uit elkaar... eerst met zeep dan met vet en minimaal 1 dag in laten trekken... brit ook goed schoonmaken en beugels ook... beugel riemen van kant verwisselen zodat ze gelijk blijven... haren uit de singel... mn leren laarzen doe ik om de twee weken en elke dag ff huid vet en modder dr af...en goed uit poetsen voor dat je gaat rijden...
. Voor een wedstrijd wat uitgebreider, hebben we tijdje geen wedstrijden dan kijk ik het even aan wanneer ik een 'grote' beurt geef, maar die zijn dan niet echt noodzakelijk omdat ik het al zo goed bij hou. 
Skitter schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar elke dagHoofdstellen dan....
Het hangt af hoeveel het paard gezweet heeft en hoeveel haar er op zit en hoeveel tijd ik heb, maar het is een gewoonte wat ik heb overgenomen van stage, gewoon elke dag lekker doen. En het bit zowiezo elke dag.
Van het zadel neem ik elke dag de singelstoten even over en de singel. (Is ook van leer dus..)
En eventueel de stof tussen de naden etc ff weghalen.
En dan (inderdaad Bitch) met stubben zadelzeep (zo fijn!!
) , en 1 a 2 keer in de maand invetten, zadel en hoofdstel.
Ik haal mijn spul nooit echt uitelkaar, maar is ook niet echt nodig omdat ik alles heel schoon hou.
Tja ik wil graag mijn spul schoon, zacht en soepel houden
beetje boel modderig in de bak dusz zadel onder modder en laat ik maar niet praten over de singel..... welke singel? 
Blackje schreef:veels te weinig
Toch maar is wat vaker doen
)