Mijn vereniging is nog een menvereniging maar waars laten ze hem omzetten naar een paardensportvereniging, zodat we ook startkaarten voor ohz kunnen uitschrijven.
Maar het lidmaatschap is voor onder de 18 jaar €12,50 en boven de 18 jaar €25
Je hebt dus ook papieren verenigingen, zoals bij ons heb je er één zitten en daar ben je dus lid zonder dat ze een club hebben waar lessen gevolgd worden. En hier betalen ze € 90.00 per jaar voor maar daar komen de kosten van de coupons en startkaart nog bij.
Ik betaal als eerste gezinslid 80 euro per jaar incl paard en sport. Gespecificeerd; contributie met een paard 40 euro, KNHS afdracht 13 euro en paard en sport 27 euro.
Ik betaal €20,- per jaar(hier zitten de afdrachtsosten aan de KNHS dus al bij). Hier komen de kosten van eventuele starkaart/ coupons nog bij maar alle kosten worden minimaal gehouden. Er worden veel activiteiten georganiseerd waar je voor een gereduceerd tarief aan kunt meedoen als je lid bent. Niets hoeft, alles mag; benieuwd? kijk dan even op www.paardensportverenigingtroje.nl
Ik betaal 70 euro lidmaatschap per jaar, dit is incl. afdracht KNHS en P&S, maar exclusief kosten voor startkaart en coupons. Dit is een vereniging zonder clublessen.
90 euro voor lidmaatschap bij rijvereniging met 2 binnenhallen en 3 buitenringen, waar je onbeperkt gebruik van kan maken, al is het midden in de nacht. Er ligt een planning dat er van 1 van de bakken en 20x60bak gemaakt gaat worden, dat zou helemaal super zijn.
Bij de 90 euro zit al wel het lidmaatschap van de KNHS en de P&S gerekend.
Nou wij betalen € 150,- per jaar aan basislidmaatschap. Dit is dus incl. KNHS afdracht, paard en sport, activiteiten en je mag gebruik maken van de binnen- en buitenbak. Best wel duur als ik het zo zie...........
Yoo,, Je moet idd lid zijn van een vereniging om wedstrijden te gaan rijden. Ik rijd nu geen wedstrijden meer, maar ik betaalde toen rond de 100 euro per jaar om lid te zijn. Overige kosten: Entreegeld KNHS (koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie) 20,- euro Lidmaatschap KNHS inclusief verplicht abonnement op Paard en Sport a 35,- euro (verschijnt 26 keer per jaar) Startgeld wedstrijden ca, 5,- euro per proef Startcoupons a 16 stuks per set 12,- euro per set
Wij zitten bij Ruitervereniging Riekerveld in Amsterdam. De kosten zijn €11.50 per jaar voor leden tot 18 jaar en ouder dan 18 jaar €20.00. Wij zijn ook alleen lid om wedstrijden te kunnen rijden. Denk niet dat je het veel goedkoper zal vinden
ik zit bij de vereniging in Erp, en ik betaal 70 euro per jaar zonder les, en daar komen ook nog de kosten van de startcoupons bij (13euro per 20 coupons)en ik krijg paard & sport...
Je hoeft geen lid te zijn van een vereniging in je eigen provincie, alleen als je mee wilt doen aan kringwedstrijden etc geldt dan wel de kring waarin je vereniging zit. Ben je dus lid van een vereniging in Utrecht, moet je daar ook je selecties voorde kampioenschappen rijden, ook al woon je bijvoorbeeld in Zuid-Holland oid.