Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
boemel schreef:Misschien zit er ook wel verschil tussen de "Look-a-like" pads.
Mijn look-a-like pad heb ik naast de Anky pad gelegd en behalve het ontbreken van het Anky logo kan ik echt geen verschil ontdekken.

natasja_84 schreef:Ik vind de echte mbt kwaliteit veel beter.
We hebben echte anky's bij de manege paarden er onder liggen [intensief gebruik dus]
en deze zien er na het wassen nog als nieuw uit. Ik heb een look a like en die is na 2x wassen al erg aan het slijten en het verkleuren.
Ook vind ik de look a like net iets te groot onder mijn zadel, ik drijf dan namelijk net tegen het dekje aan.

natasja_84 schreef:Toen we ze voor de manege beestjes kochten waren er nog geen neppers.
En ik vind de neppe die ik heb te groot voor
mij!
En kwalitatief is hij bij mij ook erg slecht. Het kan toeval zijn...

natasja_84 schreef:Omdat wij er voor zorgen dat
iedereen netjes met zijn spullen om moet gaan.
En met deze dingen hoeven er geen schapenbontje onder [die we eerst hadden en altijd dubbel lagen]
Makkelijk met uitwassen.
Drogen snel.
En het past bij ieder paard onder ieder zadel.
Ehm pony's trouwens ook.
En die andere redenen: ach een beetje luxe is toch ook wel leuk

Citaat:Waarom geen lekker dikke HH dekje ofzo? Dit lijkt me veel fijner........
Waar is die te koop en wat voor kleuren zijn er? Is het ook van die suede stof? Wat is de prijs? 
Jeskoo schreef:Die BR is ook mooi trouwensWaar is die te koop en wat voor kleuren zijn er? Is het ook van die suede stof? Wat is de prijs?

Skitter schreef:Precies!natasja_84 schreef:Ik vind de echte mbt kwaliteit veel beter.
We hebben echte anky's bij de manege paarden er onder liggen [intensief gebruik dus]
en deze zien er na het wassen nog als nieuw uit. Ik heb een look a like en die is na 2x wassen al erg aan het slijten en het verkleuren.
Ook vind ik de look a like net iets te groot onder mijn zadel, ik drijf dan namelijk net tegen het dekje aan.
Zo verwende manege paarden![]()
![]()
![]()
De Ankys en de lookalikes verschillen praticsh niet. Het verslijten en verkleuren ligt er natuurlijk aan hoevaak hij gewassen wordt en hoe hij gebruikt wordt.
En liever een iets te groot dekje dan een iets te klein dekje
Sorry hoor, maar waarom 50 euro uitgeven voor iets waar je ook voor 2a 3 tientjes kan krijgen, wat gewoon hetzelfde is, alleen zonder het o-zo-bijzondere Anky label? Mij haal je echt niet over

Heerlijke dekjes vind ik dat! 

) Zelf vind ik de nepperts van "betere" kwaliteit. Ze zijn iets groter, beter doorgestikt en glijden verder niet. De anky`s willen bij mij nog wel eens naar achteren schuiven.