Wij zijn vrijdag naar een toileteer cursus geweest, en daar doen ze dus veel met de tondeuse. Maar nu zijn we dus eigenlijk wel een beetje opzoek naar een goede tondeuse.. Welke hebben jullie? Wat zijn jullie ervaringen ermee?
De aesculaap is geweldig goed maar duur. Heb ook meerdere van de kruidvat en dergelijke gehdad maar dat is 3 keer en dan kun je hem weggooien en vaak konden ze de haren helemaal niet scheren.
Heb er eentje van speciaal voor paarden, hij werkt super en komt goed door het haar heen Ik heb gekozen voor een apparaatje zonder snoer, zo kan ik overal handig bij. En de accu blijft redelijk goed. Hij koste mij 2 jaar terug 69,95 bij de agradi het was de moser styling 2.
Ik heb de handy dandy super fijn apparaat ik meen dat hij rond de € 70,- oplaadbaar en met 4 standen geloof ik. Je kunt hem bij verschillende ruitersportzaken krijgen
Ik heb al jaren een Moser met 2 accu's, ideaal ding, hij is heel erg stil en omdat er 2 accu's bij zitten ben je wel van het snoer af, maar kom je nooit met een lege accu te zitten. http://www.d-hc.nl/catalog/tondeuse-arc ... -p-32.html Ik heb hiervoor ook een andere Moser gehad maar die liep regelmatig vast en maakte veel meer lawaai, na een half uur scheren was de accu ook al leeg.
De moser arco is een hele goede tondeuse voor het fijne werk. Maakt haast geen geluid en trilt niet Paarden reageren hier meestal niet op. Wat ook een zeer prettige machine is is de Moser Avalon Deze machine is geschikt voor het fijne werk maar kan door de verwisselbare kop ook gebruikt worden om het gehele paard te scheren.Deze tondeuse staat eind deze week in onze winkel inclusief filmpje.