Pensionstal de Groene Meer

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sabbel

Pensionstal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-06 22:13

Ik ben een beetje aan het rond kijken voor een nieuwe stal voor mijn pony, en nu kwam ik op de site van pensionstal de Groene meer, in stompwijk/leidschendam, terecht. Mij lijkt dit wel een goede, gezellige stal.
Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die daar staan, of die de stal kennen en wat de ervaringen daar zijn.
Dus brand los zou ik zeggen.

taverno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 08:30

Ik sta er al bijna 14 jaar ,ik heb het er erg naar mijn zin.
De paarden worden `s morgens in groepjes buiten gezet,we hebben 8 paddocks,een kleine binnenbak,een 20 x 60 buitenbak die bijna altijd goed is,een oude buitenbak waarin ook gelongeerd/losgegooid kan worden,een longeerring,een drafbaan van 1000m waar we ook op mogen als er geen dravers aan het trainen zijn.
`s Zomers kan je kiezen of je paard dag en nacht het land op gaat of alleen overdag of alleen in de paddock.

Uitrij mogelijkheden naar het Buytenpark/westerpark en de Vlietlanden.

Wil je nog meer weten.Geef Ruitje dan een PM want dat is de dochter van de staleigenaar

_10_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 08:55

Ik loopt er gemiddeld 2x per week rond om les te geven.
Heb er nooit gestaan met mijn paard maar wat ik zo hoor en zie verloopt het allemaal prima, hoor alleen maar positieve geluiden.
Fijne accomodatie, je kan altijd rijden, zowel binnen als buiten en ze komen lekker elke dag hun stalletje uit
Ik zou er zeker eens een kijkje gaan nemen als ik jou was!

Mistic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 09:41

Ik sta er nu geloof ik sinds augustus. Ondanks dat mijn paard op dit moment niet overdag naar buiten kan wegens wat lichte been problemen heb ik gemerkt dat hij het hier veel beter naar zijn zin heeft dan op alle andere stallen waar we gestaan hebben.

Het is een grote stal, maar het is bijna nooit ergens echt druk. Geen lange wachttijden om te gaan longeren of losgooien en ik heb nog niet meegemaakt dat we met meer dan 4 personen in de bak aan het rijden waren.

De dressuurbak buiten is echt super en daar is iedereen ook echt zuinig op. Als er niet getrained wordt op de drafbaan kan je je daar ook even uitleven, niet gallopperen omdat dan de baan kapot gaat, maar een paar rondjes in ruime draf is echt heerlijk en goed voor de afwisseling.

Er staat mensen van alle soorten dicipline's dus voor ieder wat wils.

Kortom ik en mijn paard (en bijrijder) hebben het reuze naar ons zin en zijn niet van plan om nog van stal te wisselen.

Sabbel

Re: Pensionstal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 11:24

Bedankt voor de reacties!

Klinkt erg positief allemaal, ik ben idd van plan om er is een kijkje te gaan nemen.
Ik heb gister de staleigenaar gemaild, en wacht met smart op een mailtje terug.

Nog meer reacties zijn natuurlijk ook altijd welkom!

ruitje

Re: Pensionstal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 16:15

Goh, wat leuk om al die positieve reacties te lezen zeg .

Zoals mijn moeder al zei in haar e-mail, kom gerust eens kijken!

Dan kan je de echte 'Groene Meer Sfeer' eens proeven .