vandaar al deze vragen!Alvast bedankt!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
vandaar al deze vragen!
)
Daar heb ik geen zin meer in, dat zou dus met de BF singel opgelost kunnen worden? Dan vind ik het zeker een aanwinst namelijk.
Het was me ook opgevallen dat er eerlijk advies op gegeven werd, maar kon dus geen adres vinden om daar de vragen te stellen dus vandaar dat ik het hier gedaan heb!
Zelfs met de korste kon ik niet eens met m'n tenen in de beugels.
Ik heb ook wel hele korte pootjes
. Dan weet ik wel zeker dat ik die fenders niet pas
Dan dus maar gewoon alleen het zadel en pad aanschaffen.
) en lange fenders, ik ben 1.73 en heb de lange die prima zitten.
(hoezo ongeduldig) en heb er geen moment spijt van gehad.
tegen het zadel kwamen, met de BF loopt ie echt veel ruimer en dat is niet overdreven!) met de Bf heeft ie veel meer schoudervrijheid vind ik. Zijn lopen is er door verbeterd, toch een leuke bijkomstigheid!
Je kan wel een normaal dunne kwaliteit dekje eronder doen, zodat de grandeur niet vies wordt en je deze dus ook niet (zoveel) hoeft te wassen, dan gaat ie weer langer mee
moet je wel even proberen of dat bij je paard wel kan, maar als die een beetje een diepliggende ruggengraat en niet zoveel schoft heeft gaat dat meestal wel goed 
Misschien krijg je meerdere om te proberen bij het testzadel, maar ik zou niet weten welke ik anders zou moeten gebruiken. M'n paard heeft een lage schoft en een iets ingezakte rug (niet extreem). Het is wel een Haf, dus zal wel een brede pommel nodig hebben?