lengte leren laarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

carola24

lengte leren laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-06 23:14

hallo,

ik ben van plan om leren laarzen aan te schaffen, alleen vraag ik me af of de hoogte die bij de laarzen staan vermeld op de sites, of dat aan de binnenkant of aan de buiten kant is gemeten.
wie kan me helpen??

TopLadyI

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 10:01

Aan de buitenlkant. Maar je kunt voor de zekerheid ook even
naar de ruitershop gaan en die meten dan jou maten voor je op!

mariska1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 10:24

Inderdaad aan de buitenkant. Ik geloof dat de hak niet word meegerekend. maar je kan het beste naar de ruitershop toe, daar hebben ze er immers verstand van~!

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 11:21

Laarzen écht niet via internet bestellen ! Laat ze aanmeten bij een goede ruitersportzaak, dan houd je er het langste plezier van!

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 16:12

Remember schreef:
Laarzen écht niet via internet bestellen ! Laat ze aanmeten bij een goede ruitersportzaak, dan houd je er het langste plezier van!

Goed zo Remember!

De maten worden elke fabrikant anders aangegeven en dus ook op andere plaatsen gemeten. Soms aan de buitenzijde... soms aan de achterzijde... soms aan de voorzijde...

KozieZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 16:39

Wat je wel kan doen is informatie vragen bij een ruitersportzaak en ze dan bestellen via internet

Mijn dressuurlaarzen heb ik wel helemaal aan laten meten in een ruitersportzaak en ook daar besteld (Cavallo) maar mijn dagelijkse trainingslaarzen heb ik gepast in een ruitersportzaak en ze daarna via internet besteld, omdat ze dan véél goedkoper waren (Moutain Horse Sportive Riders)