Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
hebben ze snel in de gaten.Citaat:Ik doe altijd mijn hand om de neus heen........... en als ze stout zijn sluit ik even de neus af hebben ze snel in de gaten.
dat is dus prob 1 (want ik doe ook zo mijn hoofdstel aan bij mijn "gedisiplineerd" paard
Citaat:Anders een halster kopen die je op de neus, en op de hals los kan maken dan kan je het hoofdstel over het halster aan doen en dan het halster er onder vandaan halen
hafjesbokker schreef:Citaat:Ik doe altijd mijn hand om de neus heen........... en als ze stout zijn sluit ik even de neus af hebben ze snel in de gaten.
het is raar maar: wallas kan vanessa gewoon omhoog heisen!! en dat doet hij ook!!dat is dus prob 1 (want ik doe ook zo mijn hoofdstel aan bij mijn "gedisiplineerd" paard
![]()
Citaat:Anders een halster kopen die je op de neus, en op de hals los kan maken dan kan je het hoofdstel over het halster aan doen en dan het halster er onder vandaan halen
mogen we niet van de eigenaar.. hij zegt dat het de hele neus openhaalt, sommige zullen direct reageren: NEE HOOR, en hoe graag ik het wil geloven..
ZIJN WIL IS WET (zijn paarden ook)
toch bedankt voor de raad, je mag blijven helpen zoeken