Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

orion1996 schreef:hertshoornolie probeer ik al overal te bestellen maar krijg tot nu toe steeds te horen dat het niet meer wordt geleverd.
Zal nogmaals de paardendrogist is bellen erover.
Heb je toevallig een adres van Hypo Sport Wijchen? kan altijd is gaan kijken of het wat is.
Citaat:
Nieuweweg 220/C
6603BV Wijchen
Tel: 024 6419659
)
TillyFan schreef:Ik denk niet dat het daar aan licht elsked, aangezien hij het kapot maakt dus maakt niet uit hoe het vast zit, ik denk dat de TS bedoeld dat hij de stof van de deken kapot maakt
ElskedZ schreef:TillyFan schreef:Ik denk niet dat het daar aan licht elsked, aangezien hij het kapot maakt dus maakt niet uit hoe het vast zit, ik denk dat de TS bedoeld dat hij de stof van de deken kapot maakt
Ik dacht eerst ook dat het niet zou uithalen. Mijn paard heeft voor dit deken 2 dekens gesloopt.
Hij begon meestal toch aan de voorkant....
Nu hij zo'n deken heb die voor glad is, doet hij het niet meer....heb dit trouwens nu met 2 paarden gehad....
Tis soms wel lastig omdoen maar het went op ten duur wel.
Tja en kijk niet voor elk paard geld dezelfde oplossing......
, en je moet alle oplossingen openhouden he
Hij begint aan de zijkant en als dat niet snel genoeg kapot gaat gaat hij over op de sluitingen en singels.