Staartextentions: Ervaringen....

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Vlinder

Staartextentions: Ervaringen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-06 07:40

Misschien is er al een topic over ( dan hoor ik het graag) maar de zoekfunctie blijft problemen opleveren.

Ik wil eventueel mijn paard haar staart wat laten aanzetten. Dus wat voller maken. Ze heeft wel staart maar niet zo'n dikke, volle staart.

Zijn er mensen met ervaringen en kennen jullie mensen die dit doen die jullie aanbevelen?

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 08:25

Haren sparen in de goede kleur en dan gewoon zelf leren invlechten.
Dat is de goedkoopste oplossing. Je kan ook( gruwelijk) een staart bij de slacht halen...
Misschien dat iemand anders je idd aan een adres kan helpen om het te laten doen maar ik heb gehoord dat je dan wel een tiet met geld mee mag nemen. Dat lijkt me meer een oplossing voor paarden die echt hun staart bijna kwijt zijn maar wel op concours gaan.

_Dunja_

Re: Staartextentions: Ervaringen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 09:14

Op de manege loopt er ook een paard met extentions en het ziet er echt heel natuurlijk uit, als ze niks gezegd hadden had ik het niet kunnen ontdekken.

Ik zal eens vragen voor je waar ze het hebben laten doen, maar ik dacht dat ze het zelf hebben gedaan...

Ze hebben met 1 paard de staart van een paard gehaald die helaas naar de slager moest.
Van 1 paard hebben ze donatie's gevraagd bij andere paarden op stal dan heb je maar een paar haren nodig en dan heb je met z'n alleen een volle bos bij elkaar..

Locanda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 09:30

Staartextensions zien er mooi uit als ze net gezet zijn ja...
Maar ze groeien ook uit, als ze halverwege zijn is er niks moois meer aan, en dan kun je ze er ook nog niet afknippen want dan houd je een hele korte staart over.
En of de korte periode dat het mooi is al dat geld wel waard is... of je moet het niet 'professioneel' laten doen, maar er zelf wat moois van maken.