trailer-vraagje

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ImkeTarek

trailer-vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 18:52

hey,
ik ga dit jaar weer op ponykamp, maar nu wil ik Tarek meenemen... ik weet niet zo gauw iemand die hem kan verzorgen (ik kan wel iemand vinden, maar niet iemand die hem goed de baas is, vooral voor buiten...)
maar nu heb ik dus het probleem dat ik geen trailer heb en ik ook niemand weet met een kleine trailer. ik zou eventueel wel de trailer van de eigenaar van mn verzorgpaard kunnen lenen, maar dat is een twee-paardstrailer (voor grote paarden ook dus ).
zou een shetlander zonder problemen in een grote trailer vervoert kunnen worden? of weet anders iemand waar ik eventueel een shetland-/kleinveetrailer kan lenen (tegen betaling...)?
Groetjes Imke

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:22

Shet kan makkelijk in een 2 paards.

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:22

Een shet kan idd makkelijk in een 2paards, maar of het dan nog veilig is?

Kyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:23

Iemand bij ons op stal doet dat ook, maar: heeft wel de voorstang verlaagd, omdat ze anders natuurlijk alle kanten op gaan!

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 20:36

Je moet hem dan niet vastzetten, hij kan namelijk zich dan helemaal vastzetten. (in een 1 paardstrailer)

Nibbit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 20:39

Misschien kun je voor de voorstang en pak stro leggen, dan kan ie er iig niet onderdoor.

ImkeTarek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 20:49

Lamyra schreef:
Misschien kun je voor de voorstang en pak stro leggen, dan kan ie er iig niet onderdoor.

dat is opzich best een slimme!!
kan ik hem dan het beste los laten staan als ie in de trailer staat, voor het geval dat....?

sarahlou

Re: trailer-vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 20:50

Ik zet ook regelmatig mijn shetten op de trailer. Ik heb een 1,5 paards trailer en daar staan ze los op. De voor en de achterstang haal ik er dan wel uit. Ik moet alleen oppassen dat ze niet door het zijdeurtje naar buiten willen als ik deze open doe

Nibbit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 21:04

ImkeTarek schreef:
Lamyra schreef:

dat is opzich best een slimme!!
kan ik hem dan het beste los laten staan als ie in de trailer staat, voor het geval dat....?

Ik zou hem toch denk ik vastzetten zodat ie niet gaat draaien ed onderweg.

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 14:53

pak stro ervoor en stangen/tussenschot laten zitten die heb je nodig voor de stevigheid van de trailer. En de pony gewoon vastzetten zodat ie niet kan draaien dan moet het toch lukken?