Mijn pony is 10 maart jarig maar ik zou niet weten wat ik moet kopen. Heb een budget van rond de 25/30 euro (meer zeker niet
). Maar ik zou begot niet weten wat ik voor d'r moet kopen. Iemand leuke ideen? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
). Maar ik zou begot niet weten wat ik voor d'r moet kopen. Iemand leuke ideen?
Sjonniej schreef:Sorry maar dit vind ik persoonlijk echt onwijze onzin.
Maar als je zo graag wat wilt kopen, koop wat nuttigs en niet een 40ste dekje, daar wordt je paard niet blijer van. Je doet hem meer plezier met een lekker wandeling of goede poetbeurt.
Doe je d'r vast plezier mee! 
Qimm schreef:Sjonniej schreef:
Sorry maar dit vind ik persoonlijk echt onwijze onzin.
Maar als je zo graag wat wilt kopen, koop wat nuttigs en niet een 40ste dekje, daar wordt je paard niet blijer van. Je doet hem meer plezier met een lekker wandeling of goede poetbeurt.
Er staat ook niet dat ze een 40e dekje wíl, gewoon tips voor iets leuks voor het PAARD
Sjonniej schreef:Sorry maar dit vind ik persoonlijk echt onwijze onzin.
?
. Ik zeg ook niet dat ik een dekje wil ofzo, liever iets waar ik mijn paard blij mee kan maken. Een dekje of een nieuw halster is zo "gewoon" en meer voor de eigenaar dan het paard. ik tem wel eventjes dat dit topic dicht mag, weet denk ik al wat.
.
.