Wat te kopen voor paard

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mayra_

Wat te kopen voor paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 18:49

Hallo,

Mijn pony is 10 maart jarig maar ik zou niet weten wat ik moet kopen. Heb een budget van rond de 25/30 euro (meer zeker niet ). Maar ik zou begot niet weten wat ik voor d'r moet kopen. Iemand leuke ideen?

Qimm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:51

als in eten of iets om mee te spelen. Een likit is mischien leuk of zo'n speelbal met appelgeur. Je kan ook een hoop appels, wortels, (oud) brood halen en daar een lekkere cocktail van maken met verborgen suikerklontjes/pepermuntjes

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:56

Bak een lekkere taart voor haar.
Met wortels, appels, brood, meusli... alles wat je paard lekker vind.

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:02

Een lick-it?
Een jolly-bal?
Speelappel?

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:03

Sorry maar dit vind ik persoonlijk echt onwijze onzin.

Maar als je zo graag wat wilt kopen, koop wat nuttigs en niet een 40ste dekje, daar wordt je paard niet blijer van. Je doet hem meer plezier met een lekker wandeling of goede poetbeurt.

Qimm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:06

Sjonniej schreef:

Maar als je zo graag wat wilt kopen, koop wat nuttigs en niet een 40ste dekje, daar wordt je paard niet blijer van. Je doet hem meer plezier met een lekker wandeling of goede poetbeurt.

Er staat ook niet dat ze een 40e dekje wíl, gewoon tips voor iets leuks voor het PAARD

Steff_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:06

Een lekkere lick-it ofzo Doe je d'r vast plezier mee!

Jess_Garr

Re: Wat te kopen voor paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:09

Qimm schreef:
Sjonniej schreef:

Er staat ook niet dat ze een 40e dekje wíl, gewoon tips voor iets leuks voor het PAARD

Sorry maar daar ben ik het niet echt mee eens...
Een wandeling of een goede poetsbeurt hoort bij een daagelijkse bezigheid Ik begrijp dat de TS iets speciaals voor haar pony wil kopen en als zij ook daarvoor geld wil aan uitgeven is dat haar keus.

Ik zou ook iets zoals een likk it nemen

_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:09

idd een lick it ofzo, en uiteraard een extra lange poetsbeurt en hem in de watte leggen die dag

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:40

Sjonniej schreef:

Sluit me aan. Of maak lekkere warme slobber voor na de wandeling, een nieuw dekje uit een nieuwe collecitie of ander spul om je paard mee aan te kleden is eerder een cadeau voor jezelf. Denk je nou echt dat je paard vrolijk wordt van een nieuw roze dekje ofzo ?

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:44

Wat maakt het nou uit als je een dekje koopt voor de verjaardag van je paard.
Heb ik ook wel eens gedaan.
Het paard heeft er geen erg in, maar vervelend zou hij het niet vinden. Dus wat is het probleem.
Als je dat leuk vind moet je het lekker doen.

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:47

als ik mijn paard wil laten zien dat ik stapelgek op der ben, (dus ook naast haar verjaardag)
geef ik haar extra lekkers en idd een goede poetsbeurt veel knuffels en wandelenen..of laten grazen enz..
nieuw dekje heeft je paard idd geen weet van

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 19:53

Achteraf had ik denk ik dit topic beter niet kunnen openen . Ik zeg ook niet dat ik een dekje wil ofzo, liever iets waar ik mijn paard blij mee kan maken. Een dekje of een nieuw halster is zo "gewoon" en meer voor de eigenaar dan het paard. ik tem wel eventjes dat dit topic dicht mag, weet denk ik al wat.

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:54

Ik denk een lick-it ofzo, of zo'n speelbal waar een lick-it in kan! Succes

Fredt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:05

De TS wilt gewoon dr paardje een keer iets speciaals geven, en dat omdat ie jarig is .

Ik zou zelf iets lekkers geven. Wat velen al zeggen een lick-it. Maar het is ook erg leuk én lekker om een taart te bakken!

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:12

Een lick-it schijnen ze inderdaad erg lekker te vinden.
Verder misschien zo'n bal waar je biksjes in kan doen ofzo? Moet je wel net het type paard voor hebben... Mijn vorige pony vond het geweldig, maar die ik nu heb is er bang voor.
Of anders inderdaad lekkere poetsbeurt, gezellige wandeling met een vriendje mee en daarna slobber of een worteltaart. Maak je ze ook blij mee en nog lekker goedkoop ook

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:27

een taart bakken .

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:30

Jaa een lick-it kopen! Is wel een leuk kado. Of een lekkere taart maken met allerlei verborgen snoepjes/ lekkere dingetjes. Is leuk om te maken en lekker voor je paard!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:32

Ik bak elk jaar een taart voor Anouar, elk jaar lust hij hem niet en toch blijf ik het elk jaar weer proberen

Omdat het zo leuk is om te maken

kekaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:04

joh al koop je je 100ste dekje, sorry hoor maar ik denk niet dat een paard er enig benul van heeft dat ie jarig is!

tuurlijk kan je iets lekkers geven, een keer extra snoepjes of slobber of iets van die geest maar de meeste paardenbezitters hebben die dingen wel "op stal" daar hoef je dus geen geld voor uit te geven.

een lick it vinden de meesten erg lekker en dan heb je nog meer dan genoeg over voor een dekje of een halster hoor

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:47

Waar halen sommigen het toch vandaan om beginnen denken dat het om een dekje of zoiets gaat? De TS zegt zelf dat dat niet de bedoeling is om te kopen, waarom er dan op blijven doorhameren... En ja dan nog, wat een drama als ze een 100ste dekje zou kopen, maakt toch niet uit? Ik vraag me zelfs af hoeveel paarden weten wanneer ze daadwerkelijk verjaren of zo...