wie kan mij helpen??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

wendyke

wie kan mij helpen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 14:18

wie heeft er mooie foto`s van een concours wat mooi versierd is?
ik zit nu in een comissie bij ons op de rijvereniging en moet meehelpen het concours aan te kleden hebben jullie mooie foto`s of ideen???

hoor het graag

wendyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 21:56

hmmm helemaal niemand???

_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:52

al wat gegoogled? ik zou het zo ook ff niet weten

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:53

googlen en je titel aanpassen

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 09:19

leuke planten, gewoon leuk versieren.. moet je zelf eens gaan kijken bij een concour.. dan weet je 't

Keesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 09:27

heb je al sponsors? hoe groot is de wedstrijd waar het om gaat? als ik dit soort dingen weet kan ik je misschien wel helpen, ik heb meegeholpen aan het organiseren van een grote selectiewedstrijd van onze club nl.

wendyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 11:08

Wan schreef:
leuke planten, gewoon leuk versieren.. moet je zelf eens gaan kijken bij een concour.. dan weet je 't

ja da snap ik ook nog wel maar da ga ik ook doen als dadelijk de concoursen weer beginnen

wendyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 11:09

Keesje schreef:
heb je al sponsors? hoe groot is de wedstrijd waar het om gaat? als ik dit soort dingen weet kan ik je misschien wel helpen, ik heb meegeholpen aan het organiseren van een grote selectiewedstrijd van onze club nl.

Dit gaat om de brabantse kampioenschappen
wij doen de aan kleding.

Keesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 11:16

oke, zowiezo zou ik dan wanneer dit mogelijk is bij elke letter (iig bij de ring voor het Z + M1/M2) zorgen dat er een soort van plantenbak staat.

ook zou ik zorgen voor sponser borden (die er waarschijnlijk nogal wat zijn) want die kleden het geheel natuurlijk toch aan en daar moet je rekening mee houden omdat die er ook nog allemaal moeten hangen en het liefst op een plaats die goed zichtbaar is.

de kantine etc. spreekt natuurlijk voor zich.

je kan de rest versieren met allerlei lappen stof die je dan mooi opstroopt en over de rand van de bak hangt in een soort van waaier.
Ik ben ook een keer op de brabantse kampioenschappen geweest en toen hadden ze wel 20 nederlandse vlaggen aan het plafond gehangen, zodat ze naar beneden hingen; was ook heel erg leuk!

succes