hoi, Ik heb al een tijdje op zoek naar een champagnekleurige plastron. Heb al bij alle winkels in mijn bereik gekeken, ze hebben ze daan niet, behalve die van een hele glimmende stof (niet zo mooi, vind ik personelijk).
Nu heb ik niet zo snel de mogelijkheid om naar een winkel te gaan waar ik niet met de fiets kan komen.
Weten jullie misschien zo'n verzend-site-dinges die ze wel heeft? (heb al op paardenshop, paiffe , divoza ea gekeken.. niets gevonden) Of hebben jullie er toevallig een en wil je er vanaf?
ik heb die van mij bij Het gareel in Schijndel gekocht.. Wel een beetje uit de buurt voor jou, maar misschien hebben ze ook een website of doen ze aan verzenden?
Het Gareel kan hem opsturen, dat is dus een goede optie. Ymke, hoe duur waren ze? en zijn ze al gestrikt (en dus doormiddel van klitteband?), of moet je ze zelf nog strikken zeg maar?
Je hebt ook champagne plastrons van Anky. Misschien eens bellen met www.countrymill.nl wellicht kunnen zij hem wel opsturen voor je? Is een mooie matte, zijn echt fraaie plastrons .