Ik heb nu zo'n 2 weken een nieuw paard die Z2 dressuur is en 1.10 parcours heeft gelopen(paar maanden geleden).
Nu weten de meeste dat ik veel ben gevallen en 2 nare ongelukken heb gehad en steeds werd ik maar weer bang terwijl ik een super pony had die alles kon(weigerde alleen voor mijn en zijn veiligheid en was brabants kampioen M springen paarden).
Ik heb hem dus weggedaan omdat ik wist dat ik nooit meer echt super hoge parcoursen wilde gaan springen alleen daar was hij dus wel voor en ik was te groot dus had ik hem verkocht.
Nu was ik vrijdagavond wezen kijken bij een oefenparcours en dat begon ontzettend te prikkelen(had al een tijd niet gesprongen)en zijn toen die zondag gaan springen en ik heb zo'n 75cm gesprongen met bijna geen angst.
Toen ik dit tegen mijn instructeur vertelde(dolblij natuurlijk)zei hij gelijk dat moet je niet doen dan had je een jonger paard moeten kopen(deze is 14)en stel dat die een balk krijgt op die bult op zen been(hij heeft een cyste op zen voorbeen alleen daar voelt die volgens die mensen waarvan wij hem hebben gekocht niks van en is ook niet weg te halen want komt gewoon weer terug).
Maar ik wil toch gewoon eigenlijk oefenparcourtjes rijden en ik dacht wel dat dat kon omdat hij ook met die bult het 1.10 parcour heeft gelopen dat ze in Deurne maken voor die opleiding...
Nu is mijn vraag wat vinden jullie en denken jullie dat dit kwaad kan?
Groetjes Rowan
) ik wist namelijk niet helemaal precies wat een cyste nu echt was want overal word het anders uitgelegd haha..