(ik noem geen naam). Ik kan me daar zo aan ergeren af en toe. Maar ja als hij er dan weer is,dan is het ook wel weer prima hahaHebben jullie dat nou ook welleens?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
(ik noem geen naam). Ik kan me daar zo aan ergeren af en toe. Maar ja als hij er dan weer is,dan is het ook wel weer prima haha
En ook geen telefoontje dat ie het niet redde of te laat kwam of excuses dat ie niet op kwam dagen
Hij is 2 keer bij mij niet komen opdagen en toen ben ik naar een andere Duitse hoefsmid gegaan. Deze kan altijd binnen 2 weken en aangezien ik altijd na de lunch/middagpauze afspreek komt ie ook altijd stipt om 2 uur 's middags het erf op rijden

) hij deze er altijd ook netjes bijdoet 

carola schreef:Sorry hoor, maar smeden zijn er niet zo veel en daar moet je zuinig op zijn als je een goede hebt! Liever een goede die altijd te laat is dan een prutser die altijd op tijd is.
En Nelis: ik vind het juist goed van jou smid dat ie z'n eigen plan trekt, want een paardenhoef moet correct qua stand zijn, de grootte is dan minder van belang als jou paard toevallig kleine hoefjes heeft.
Ik kan me heel kwaad maken om dit soort topics / mensen, zo ondankbaar en onkundig, typisch mensen met paarden ipv. paardenmensen.
de mijne kwam ook altij d te laat..maar ik benzelf ook altijd overal te laat
het lijkt er bij te horen.

zoals bij mij, toen ik vroeg of hij ook op mijn nieuwe stal kwam. 
merel loopt gerust 4 maanden met haar voeten en dan nog hoeftie alleen maar iets te vijlen.