2 ruinen & 2merries samen op het land??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

samen in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 18:56

tommy staat in de wei met 4 andere ruinen en 1 merrie.
ze staat dag en nacht buiten en het was 1 keer de rangorde bepalen (toevallig is tommy de baas) en het gaat gewoon super !
het is gewoon een echte kudde en er zijn totaal geen problemen.

bij ons op stal hebben we zo'n 6 kuddes van 4 tot 6 paarden en alle kuddes bestaan uit merries en ruinen door elkaar heen, alleen de "bejaarde kudde" bestaat uit alleen merries.

lisan
Berichten: 11
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: boskoop

ik zou het niet doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 14:32

kijk je kan er altijd ff om een hoekje bij gaan staan zodat ze je niet in de gaten hebben maar het lijkt met niet verstandig je kan beter het land gewoon delen en dan apart zetten. je wilt toch niet dat je pony's elkaar om het zo te zeggen bijna afmaken?? ze willen allebei neem ik aan de merrie enzo. xxxxx lisan

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 20:36

Eleonoor schreef:
nooit meer dan een ruin bij een merrie neerzetten. .


Dat hoeft natuurlijk helemaal niet, ik denk helemaal niet dat daar een 'vaste' regel voor is.
Ligt helemaal aan de paardjes........
Bij Mirage gaat het fantastisch, die staat met twee ruinen samen. Ze vechten niet echt om haar. Ze wordt wel gedekt ja, nou ja, niets aan te doen. Ik laat haar er niet binnen voor staan.
Ze hebben ruimte zat om van elkaar weg te lopen.

Het is vervelend dat het fout is gegaan, maar ik denk echt niet dat je kunt zeggen dat je dat nooit moet doen.