heey altijd als ik ga rijden met mijn haflinger is de mijne zo sterk ik word er gek van heb nu gewoon een bustrens... wie heeft dit zelfde probleem gehad en wat deed je er tegen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heey altijd als ik ga rijden met mijn haflinger is de mijne zo sterk ik word er gek van heb nu gewoon een bustrens... wie heeft dit zelfde probleem gehad en wat deed je er tegen!
je kan het altijd even proberen knolliegirl schreef:misschien keertje van bit verwisselen misschien dat het helptje kan het altijd even proberen

Boeli_Wendy schreef:Je kan nooit van een pony winnen met je kracht.
Je moet slimmer zijn.
Neem les!

Famke_a4pje schreef:Boeli_Wendy schreef:Je kan nooit van een pony winnen met je kracht.
Je moet slimmer zijn.
Neem les!
Ben ik het mee eens.
Neem les en ga er niet zomaar andere bitten inhangen.
Met kracht win je het niet idd, daar wordt je pony alleen maar sterker van.
arno8 schreef:Ik geloof niet dat les overal de oplossing voor is. Toen ik het kreeg, werd meteen een zweep in je handen gedrukt met de uitleg: Als je harder wil moet je slaan, maak je geen zorgen, een paard is heel groot dus die voelt er niks van.
Ik was toen 10 dus geloofde ik dat ook nog eens...
Als je geen goeie manege kunt vinden, in ieder geval veel boeken lezen. Om te zorgen dat je op een goeie manier met je paard omgaat is Hempfling alvast een aanrader.
)
arno8 schreef:Ik geloof niet dat les overal de oplossing voor is. Toen ik het kreeg, werd meteen een zweep in je handen gedrukt met de uitleg: Als je harder wil moet je slaan, maak je geen zorgen, een paard is heel groot dus die voelt er niks van.
Als je geen goeie manege kunt vinden
Als je geen goeie manege kunt vinden, in ieder geval veel boeken lezen. Om te zorgen dat je op een goeie manier met je paard omgaat is Hempfling alvast een aanrader.