paardentaxi

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

paardentaxi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 12:20

Ik zit er aan te denken om een paarden taxi te beginnen. Maar eerst wil ik weten of er behoefte aan is. En dan bedoel ik vooral regio Twente. Want er zijn veel mensen die een paard hebben, maar geen trailer en ook geen auto die een trailer zou kunnen trekken (want dan moeten ze een zwaardere auto hebben en dat is pas ECHT duur).
Heeft iemand daar een indruk van?

sirdrake

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 12:53

hallo desiree
als je een paardentaxi wil beginnen moet je eerst kijken of je een verzekering voor de paarden kunt krijgen dus een transport verzekering die voor alle paarden geldt daarnaast heb je een niwo vergunning nodig weet er alles van heb zelf een paarden taxi gehad ben er mee gestopt omdat er te veel wildgroei was en dat er teveel mensen dit zijn gaan doen die dachten dat het zomaar ging maar dat is niet zo klik maar op deze link viewtopic.php?f=13&t=483755&hilit
dan kun je lezen wat je allemaal nodig hebt meeste mensen denken als ze een trailer en een grote auto ervoor hebben en een verzekering voor zichzelf hebben dat ze er al zijn maar als je het goed wil doen heb je toch een antal dingen nodig zoals dat je verplicht bent een ontsmettingsboekje bij te houden en je trailer elke keer schoon te spuiten en te ontsmetten denk als je dat linkje gelezen hebt weet je al meer
groetjes sirdrake

Imker

Re: paardentaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:24

Desiree, ik heb je teruggePBd.

*Sirdrake, een tip: gebruik leestekens, dit is écht onleesbaar zo.*

Iranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:28

Misschien kun je eens kijken waar de al bestaande paardentaxi's zitten en evt contact met hen opnemen? Ik heb er een paar opgezocht en vergeleken voor onze verhuizing. Ben toen niets in jouw regio tegengekomen, maar dat betekent niet dat het er niet is. Verzekering is een hekel punt, in ons geval was er geen verzekering van hun kant, alleen onze eigen paardenverzekering die we voor de gelegenheid dus naar ongevallen hebben uitgebreid.