Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.

(okee,, kweet het dus niet zeker
) shadowflower schreef:was het nou zo dat die stroom schokjes afgeven door de 2 metalen .

runningkawa schreef:viewtopic.php?f=13&t=463895&hilit=
als je er een leuke discusie over wilt lezen
Maar ff kort
op wedstrijden mag het niet

Cassia schreef:shadowflower schreef:was het nou zo dat die stroom schokjes afgeven door de 2 metalen .
persoonlijk hoop ik van niet
daar word ik nu echt sjago van 
Evikes schreef:Dat zo'n bit schokjes geeft is een fabeltje. Die 2 metalen worden gebruikt om de speekselklieren van het paard beter te laten werken. Het paard kan ook met zijn bitje spelen en het wordt heeeeel lichter in de hand. Ik heb een fries en die ging vroeger heel erg op zijn bit hangen en bleef vast in zijn mond. Ik heb een tijdje met dat bit gereden en ik moet zeggen, ik merk een duidelijk verschil. Hij is nu met 2 vingertjes te rijden (met zijn gewone trens nu). Dat zo'n bit SCHOKKEN geeft, is een fabeltje!
LiSSy schreef:Evikes schreef:Dat zo'n bit schokjes geeft is een fabeltje. Die 2 metalen worden gebruikt om de speekselklieren van het paard beter te laten werken. Het paard kan ook met zijn bitje spelen en het wordt heeeeel lichter in de hand. Ik heb een fries en die ging vroeger heel erg op zijn bit hangen en bleef vast in zijn mond. Ik heb een tijdje met dat bit gereden en ik moet zeggen, ik merk een duidelijk verschil. Hij is nu met 2 vingertjes te rijden (met zijn gewone trens nu). Dat zo'n bit SCHOKKEN geeft, is een fabeltje!
bijt jij met amalgaan vullingen eens even op een stukje aluminiumfolie?? geeft dus wel liche schokjes hoor!
LiSSy schreef:Evikes schreef:Dat zo'n bit schokjes geeft is een fabeltje. Die 2 metalen worden gebruikt om de speekselklieren van het paard beter te laten werken. Het paard kan ook met zijn bitje spelen en het wordt heeeeel lichter in de hand. Ik heb een fries en die ging vroeger heel erg op zijn bit hangen en bleef vast in zijn mond. Ik heb een tijdje met dat bit gereden en ik moet zeggen, ik merk een duidelijk verschil. Hij is nu met 2 vingertjes te rijden (met zijn gewone trens nu). Dat zo'n bit SCHOKKEN geeft, is een fabeltje!
bijt jij met amalgaan vullingen eens even op een stukje aluminiumfolie?? geeft dus wel liche schokjes hoor!
)