klopt dit been het was echt heel raar!
ik hoor graag vna jullie
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

joellover schreef:hoi
klopt dit been het was echt heel raar!
ik hoor graag vna jullie

joellover schreef:ik ben er en tijdje neit geweest en ga zaterdag kijken maar ze is echt niet dik juist wat aan de dunne kan maar de is heel gespierlijnt zeg maar als je rijdt en goed berdern heb dan zie je echt al die spieren
maar ik zal eens voelen
vlasta schreef:joellover schreef:ik ben er en tijdje neit geweest en ga zaterdag kijken maar ze is echt niet dik juist wat aan de dunne kan maar de is heel gespierlijnt zeg maar als je rijdt en goed berdern heb dan zie je echt al die spieren
maar ik zal eens voelen
Vraagje: Als je paard iets mankeert waarom ga je er dan een tijdje niet heen?

Kris25 schreef:Manege pony's hebben wel vaker een bultje of een bobbeltje, niets om je zorgen over te maken.
unamie schreef:Kris25 schreef:Manege pony's hebben wel vaker een bultje of een bobbeltje, niets om je zorgen over te maken.
waarom niet?? omdat het manege paarden zijn![]()
de TS is juist oplettend vind ik...
en het is geen bobbeltje... maar een overvuld kniegewricht
daar kan een paard behoorlijk veel pijn aan hebben

Kris25 schreef:Omdat deze paarden vaak al wat ouder zijn en wat meer megemaakt hebben dan onze paarden hoef je bij een schieffel of bultje niet raar te gaan staan kijken. Ik zie op deze foto niets waarvan ik denk dat het heel erg verkeerd zit. Een iets dikkere knie, maar om dan meteen rontchen foto's te gaan laten maken....