Paarse boom van Wintec?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Zelke

Paarse boom van Wintec?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 16:42

Zoals jullie weten is de witte boom de breedste van Wintec. Maar klopt het dat er nu 2 extra kleuren, kleuren paars-achtig bij zijn gekomen? Zijn die nu al te koop in de winkel? Graag hoor ik het van jullie. En kosten die net zoveel als die andere bomen , 20 euro dus?

Anoniem

Re: Paarse boom van Wintec?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:46

Die horen bij het nieuwe model Wintec wide : http://www.wintec.net.au/products/allPu ... eWide.html

Site wintec : http://www.wintec.net.au/flash.html

Het schijnt dat die paarse alleen in de Wintec Wide versie kunnen, maar daar kunnen dan ook de rode en witte boom in. Een 'gewone' Wintec, daar zouden die paarse niet in kunnen naar wat ik erover gehoord heb.

Ik denk dat als je je ruitershop even contacteert ze die vast wel kunnen bestellen Weet je gelijk ook de prijs.

Zelke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 16:49

ok bedankt. maar een witte boom moet toch wel breed genoeg zijn voor een brede fjord?

Sassieja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:51

Zelke schreef:
ok bedankt. maar een witte boom moet toch wel breed genoeg zijn voor een brede fjord?

Dan moet je toch even je zadelmaker laten komen.
Dan weet je het zeker.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:53

Weet ik niet Enige wat erop zit is gewoon passen. Bel je zadelmaker en vraag of die ook met de Wintec Wide wil komen naast de gewone zadels en diverse bomen Dan kan je passen en goed proberen wat nou het beste past.

Elk paard is anders, en een brede Fjord past niet gelijk een bepaalde kleur boom bij. Want je hebt in breed ook weer variaties Wellicht heeft hij een rode boom nodig, kan ook zomaar.

Daarom, idd een goede zadelmaker langs laten komen en gewoon passen.