Wat zouden jullie voor het volgende betallen? Een zeer kleinschalige pensionstal er zijn 5 luxe buitenboxen 4 redelijke weides (zonder watervoorziennigen) en goede buitenbak. Je moet verder overal voor zorgen voer hooi/kuil stro/zaagsel/hennepvezel. Je moet ze zelf voeren binnen en buiten zetten en uitmesten.
Dit is een dorpje op schouwenduivenland in er is niet zo geweldige uit rijmogelijk heden er is wel op loop afstand een manege met binnenmanege en je heb er wel veel vrijheid en rust.
Ik ben benieuwd wat jullie voor zo iets zullen betalen.
Nou die mensen vragen hou je vast 150 euro echt waar tja ik vind ook erg veel wilde er 4 huren ik hoopte dat ie wat van prijs af wilde doen maar nee hoor ze houden zich vast aan deze prijs Mensen dit is in Dreischor het is bij mensen aan huis
hier in de buurt(twente) kun je een stal huren met daarin 5 boxen , 3 zadelkasten, verlichte 20_40 buitenbak en anderhalve hectare weiland, alles bijelkaar kost je 300 euro per maand dit is dus exclusief voer en bodembedekking
150 euro vind ik ook wel veel als je verder zelf alles moet regelen en doen!
Wij betalen hier (IN DE RANDSTAD!!!) 210 euro per maand all in! (3 keer perdag kuil, 3 keer per dag biks, uitmesten, elke dag buitenzetten en elke dag binnen zetten, elked ag uitmesten, 20X40 eb en vloed buitenbak, longeer cirkel en zeer grote kasten) als ik dat dan vergelijk met 150 kaal... dan ben ik hier veeeel goedkoper uit!
Ik betaal in regio Alphen aan den Rijn (ZH) 120 eruo per maand voor halfpension!
Alles wordt geregeld, je moet alleen zelf mesten en zelf je biks kopen. Wortelen worden geregeld, appelen ook, je hoeft ze alleen maar af te rekenen en mee te nemen naar je kast! Hooi, stro, zadelkast, grote stallen, alles zit erbij! Er is een binnenbak en een klein uitrijgebiedje, maar ook autoluwe woonwijken.
Ik vind het echt belachelijk veel voor een kale boxhuur zonder services!
Edit: mijn paard staat ook in een buitenstal en er is bij ons ook weidegang! En ik vergeet de paddock te vermelden En ook dat er een buitenbak bij komt