Verkopen----> Kopen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

PhanteGarrow

Verkopen----> Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 21:44

Ik ben bezig om mijn arabies x fries te verkopen en wil er weer een paardje voor terug kopen....

wat voor paardje zou het beste zijn???

voorwaarden:

Mijn moeder (52) redelijke beginner moet erop kunnen rijden.

Het moet een mooi paardje zijn voor een redelijke prijs (3 a 4000 euro)

Verkeersmak

Lief karakter

Knuffelbeestje

zonder sokken...

wat denken jullie???

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 21:47

Ik denk niet dat een bepaald ras hieraan voldoet. Het zijn vooral karaktereigenschappen die je aangeeft en dat verschild per paard.
Ik heb bijvoorbeeld een arabier die heel erg lui is.
Zoe advertenties af en ga kijken bij de paarden die je aanspreken, dat is de enige manier om erachter te komen of het paard wat voor je is.

Waarom doe je je andere paard weg?

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 21:49

Ik zou me allereerst al niet blind staren op wel of geen sokken
MIsschien heeft een paardje wat perfect is voor jullie toevallig sokken en valt daarom af?

Ik wilde ook geen bruine, vond ik saai, maar 3x raden welke kleur mijn paard heeft

Ik zou gaan voor een wat ouder paardje en braaf, niet al te groot, rond 1.65 of zo, geen 1.80, kan nogal wat angst inboezemen bij beginners Een wat ouder paardje heeft vaak minder grillen en gekke uitschieters dan een jong paard, en dat is voor een beginner erg fijn

Anoniem

Re: Verkopen----> Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 23:18

PhanteGarrow schreef:
Ik ben bezig om mijn arabies x fries te verkopen en wil er weer een paardje voor terug kopen....

wat voor paardje zou het beste zijn???

voorwaarden:

(knip)

zonder sokken...

wat denken jullie???

Als je een leuk paard met sokken tegenkomt, dan neem je een scheermachine en haal je ze eraf

Verder denk ik dat je het beste gewoon wat verschillende paarden kunt gaan bekijken. De 'eisen' die je noemt, kun je bij ieder ras tegenkomen, namelijk .