onderlinge wedstrijden in het noorden (Drenthe)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

judith_slu

onderlinge wedstrijden in het noorden (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 19:17

Hallo,

Ik weet niet of het hier goed staat, maar dan hoor ik het wel.

Ik ben van plan dit jaar mijn startkaart aan te vragen. Mijn paardje is alleen nog vrij nerveus als ze de ring in moet, dus was ik van plan eerst nog een aantal (of heel wat ligt er aan hoe het gaat) Onderlinge wedstrijdjes te rijden.
Ik heb les in Vries (eswal manege) En ben ook lid van de eswalruiters daar, Heb daar nu 2x een proef gereden, maar wou eigenlijk nog wel wat meer wedstrijdjes rijden, en ook op andere plekken.

Nou mijn vraag: Wie weet/ rijd op een manege, waar ze onderlinge wedstrijden hebben, waarbij je geen startkaart nodig bent, en dat je ook niet direct lid hoeft te zijn van die manege ???
alvast bedankt

Groetjes judith

p.s. Ik woon in Assen, heel ver wil ik er niet voor rijden.

_Dunja_

Re: onderlinge wedstrijden in het noorden (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 20:38

Op de meeste onderlinge wedstrijden mogen er geen mensen van buitenaf mee doen, anders is het geen onderlinge wedstrijd meer
met springen heb je wel van die oefenparcoursen maar van dressuur heb je dat volgens mij niet (ik kan het mis hebben hoor)

Rhys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 20:58

Vroegah (als in een jaar of 8 geleden) hadden ze bijd e Milleniumruiters in Zuidwolde oefenwedstridjen voor pony's.
Verder is de Bokt-voor-Brooke wedstrijd misschien een idee (Tolbert).
Maar daarnaast weet ik niets meer....ik zou denk ik gewoon startkaart aanvragen en gaan met die banaan...je moet ergens beginnen, net als iedereen!

judith_slu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 21:48

Rieja schreef:
Vroegah (als in een jaar of 8 geleden) hadden ze bijd e Milleniumruiters in Zuidwolde oefenwedstridjen voor pony's.
Verder is de Bokt-voor-Brooke wedstrijd misschien een idee (Tolbert).
Maar daarnaast weet ik niets meer....ik zou denk ik gewoon startkaart aanvragen en gaan met die banaan...je moet ergens beginnen, net als iedereen!

Dat is waar, maar ik heb ene keer een buitenwedstrijd gereden, en als het zo elke keer moet gaan, als ik officiele wedstrijden zou rijden, zou de lol er snel af zijn denk ik
Beetje oefenen leek me evrstandig (heb een paard met gevoelig en hoog nerveus-ghealte zeg maar )

Weet je heel toevallig waar dat Bokt-voor-brooke -wedstrijd-topic staat?
Dat zou mooi zijn, en voor het goede doel en weer een ervaring rijker

Sylhouet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 21:50

Volgens mij is dit qua afstand ook goed te doen:

In Winschoten op de Dollard manege wordt oefendressuur georganiseerd.
Alle klasses, officiële jury en je krijgt direct na je proef ook nog mondeling commentaar van de jury.

Ik weet dat het in ieder geval 24 februari wordt gehouden (vrijdagavond) omdat ik dan zelf mee doe .

Er is later (maart?) nog een datum, als je interesse hebt zoek ik het wel even voor je op !

judith_slu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 21:51

grandeur schreef:
Volgens mij is dit qua afstand ook goed te doen:

In Winschoten op de Dollard manege wordt oefendressuur georganiseerd.
Alle klasses, officiële jury en je krijgt direct na je proef ook nog mondeling commentaar van de jury.

Ik weet dat het in ieder geval 24 februari wordt gehouden (vrijdagavond) omdat ik dan zelf mee doe .

Er is later (maart?) nog een datum, als je interesse hebt zoek ik het wel even voor je op !

Ja graag!!
Dankje

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 23:25

Bij dolfing in vries is 18/19 maart een onderlinge wedstrijd. Zou je een paar keer in de manegeles mee moeten rijden, kan je zo mee doen

judith_slu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 18:42

@ WendyBZ
18 maart heb ik al een wedstrijd Bij Eswal, maar toch bedankt

Rhys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:42

Is het geen plan om gewoon eens wat op verschillende locaties te rijden, ook al is het dan niet in wedstrijdsetting? WEant als je paard nerveus is, gaat het hem/haar er toch niet om of je nou wel of niet een proef start, maar omdat hij in een vreemde omgeving is.
Dus...bel iedereen die je kent of je een keer in een vreemde bak mag rijden! Succes

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:45

Manege Niop in Boven Pekela heeft ook onderlinge wedstrijden. Alleen durf ik niet met zekerheid te zeggen of je mee mag en kan doen als je geen lid bent. http://www.niop.net (de site moet je anders even kijken)