vraagje over petrie laarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

arabiergek

vraagje over petrie laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 18:27

ik heb nieuwe petrie laarzen en heb ze op maat laten maken.
ik weet dat je ze helemaal in moet lopen ..
maar het doet nu een beetje pijn aan knie holte .. is dat altijd zo omdat de laarzen nog stug zijn of niet ..
groetjes lindy

Kyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:53

Vaak wel, omdat ze nog in moeten zakken. Beste kun je ze inlopen; evt een kikker nadoen, dan zakken ze sneller in
Wat ook helpt: pleister op die plek in je knieholte.

Kaia

Re: vraagje over petrie laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 19:25

had ik ook last van!

Gewoon hele dagen aanhouden als je op stal ben! Even doorzetten en dan zitten ze geweldig . Als je er last van blijft houden en je merkt met rijden (dat moet je ook heeel veeel doen ) dat je voet omhoog schuift, dan moet je misschien eens aan zooltjes denken omdat ze misschien toch nog te hoog te zijn

Veel succes

CD28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 19:25

Even hakjes halen om in je laars te doen. Zodra je laars gezakt is kunnen ze er weer uit. Een pijnloze oplossing!

Rocco1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 19:57

mag ik vragen hoe duur dat die krengen zijn ik wil ze ook en dan in het bruin !! zooo mooi !! dat inlopen is altijd lastig had ik bij mijn laarzen ook !

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 20:10

CD28 schreef:
Even hakjes halen om in je laars te doen. Zodra je laars gezakt is kunnen ze er weer uit. Een pijnloze oplossing!

Idd. Dit heb ik ook gedaan. Dan voel je het er niks meer van. Maar ik had sowieso niet zoveel last van het inlopen.