Bijrijder

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

develwife

Bijrijder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 17:54

Ik ben op zoek naar een bijrijder voor mijn paard al vind ik dat heel moeillijk om iemand te kiezen.
Heeft hier iemand ervaring mee met een bijrijder??
En wat kun je voor eisen stellen aan zo iemand??
Heeft iemand tips of raad???

Groetjes

Horsea_nl

Re: Bijrijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 17:56

ik heb meerdere bijrijders gehad..

en ik heb van gewoon recreatie ruiters tot nu een ruiter die M heeft gereden en dat bevalt mij 100 maal beter.. ze kan ff de dingen doorrijden goed doorrijden die mij niet lukken.. en ik vind het zelf prettig dat ik 1 keer per week niet hoef te rijden

Phrono

Re: Bijrijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:04

Ik ben bijrijder. Tja wat zijn jouw eisen? Moet diegene een b-proefje kunnen rijden? Minimale leeftijd? Wil je een bijdrage in de kosten vragen? Iedereen wil het beste voor zijn/haar paard dus je mag gerust eisen stellen. Verder is het erg belangrijk dat het klikt met het paard en een bijrijder moet gemotiveerd zijn vind ik. Niet dat ze met een regenbuitje al niet meer komen opdagen.

Ik zou gewoon eens op een rijtje zetten wat jij verwacht van een bijrijder en wat voor iemand bij jouw paard past. Een advertentie zetten en geinteresseerde mensen laten langskomen. Dan een proefperiode stellen en kijken of het klikt. Succes ermee!

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:35

Ik heb een vriendin gevraagt of zij iemand wist en die kwam met mijn huidige bijrijdster aanzetten. Ze rijdt netjes, gaat goed met me pony om, dus ze mag blijven