Heeft iemand een Höpfner zadel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pilou

Heeft iemand een Höpfner zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 13:31

zoja, hoe bevallen deze vergeleken met Passier / Prestige cq kwaliteit etc.

Mijn huidige Passier lijkt gewoon niet passend te krijgen dus ga ik op zoek naar iets anders, Ik begreep van de zadelmaker (De Heuvelhoeve) het past of het past niet, er kan maar weinig aan veranderd worden. Höpfner wordt op maat gemaakt zeggen ze, maar waarom kan mijn Passier dan niet op ''maat'' gemaakt worden, dat snap ik niet en de zadelmaker zegt gewoon het gaat niet.

Blijkbaar hebben ze me dus toch de verkeerde aangesmeerd

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 13:47

Ik zou niet weten waarom een Passier niet op maat gemaakt zou kunnen worden. Je hebt wel verschillende materialen in de boom die makkelijk of moeilijk te veranderen zijn, misschien zit daar het veschil in?

lorelei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 15:30

hoi,ik heb een höpfner dressuurzadel,ik heb verder geen ervaring met passier maar kan je wel vertellen dat een höpfner zadel geweldig zit.nog iemand op mijn manege heefd ook een höpfner zadel en die is ook super tevreden.mijn zadel is helemaal op maat gemaakt voor de rug van mijn paard.aan een höpfner zadel kan inderdaad veel veranderd worden.

unamie

Re: Heeft iemand een Höpfner zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:13

@Pilou
ik heb je 2 dagen geleden al een antwoord op je pm gestuurd
en deze zit nog steeds in mijn outbox
misschien heb je hem over het hoofd gezien
groetjes Karin