anky rijbroek met leren zitvlak.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

wendyke

anky rijbroek met leren zitvlak.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 09:42

Hallo mensen

ik heb een vraag ik heb een rijbroek met leren zitvlak gekocht maar heb er nog niet mee gereden.
Wat vinden jullie het fijnste met leren zitvlak of zonder?
En is het verschil weer groot als je dan weer met een rijbroek zonder leren zitvlak rijd?

groetjes wendy

Lotti

Re: anky rijbroek met leren zitvlak.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 10:21

Ik ben helemaal om , mijn rijbroeken zijn dan wel niet van anky maar wel met een (nep) lederen zitvlak en ik moet zeggen ,ik vind ze super!je zit veel vaster en compfortabeler vind ik.Ik voel het verschil dan ook echt als ik weer met een rijbroek zonder lederen zitvlak rijd..liever niet meer!

Ik denk dat het wel zo'n beetje een luxeprobleem is..vroeger reed ik met rijbroeken zonder lederen zitvlak en ging dat prima..nu ik met lederen zitvlak rijd vind ik me helemaal niet lekker meer zitten in een rijbroek zonder lederen zitvlak..

Exodus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 10:27

Ik vind beide eigenlijk fijn rijden. Het is wel zo dat je met leren zitvlak wat minder kunt gijden in het zadel en daardoor misschien steviger zit. Het word alleen wel aangeraden om niet alleen met broeken met een lederen zitvlak te rijden. Dan is het straks misschien moeilijker om met een broek zonder te rijden. Je went er natuurlijk snel aan. Dus ik denk dat je gewoon wat moet blijven afwisselen!

PaysBas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 10:30

Met lederen zitvlak, absoluut. Ben een Pikeur fan!!!

krumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 11:31

ik heb 2 rijbroeken met (nep) lederen zitvlak en ik doe mn andere niet meer aan, gelukkig dat ze wel telkens op tijd worden gewassen want kheb op het moment niet genoeg geld voor een derde. Ik moest laatst weer eens rijden met een broek zonder lederen zitvlak en het zat echt voor geen meter vond ik zelf. De 2 broeken met lederen zitvlak die ik heb zijn trouwens van hkm (met ribluweel). Dat zijn nml een de weinige die ze ook in maatje 34 hebben en de enige die me (helemaal perfect) passen, die zijn echt voor mij gemaakt lijkt wel en ook niet al te duur (80 euro ong.)

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 11:33

krumel , je kan ook gewoon voor een kindermaatje gaan doe ik ook altijd
scheel ook vaak in de kosten hihi

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 11:37

ik had een tijdje dat ik rijbroeken met lerenzitvlak heel fijn vond..
wou niet anders meer..
en nu nu rij ik eigelijk meer in broeken zonder leren zitvlak die vind ik fijner

verschil valt wel mee, het is wel even wennen natuurlijk maar het valt reuze mee.

krumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 12:54

ik had die kindermaten ook gepast maar die hebben vaak een ander model ofzo Zeker die met een lederen zitvlak want die rekken niet zo goed meer om kont heen (niet dat ik nou dik ben, want opzich past maat 36 mij ook in de lengte wel, maar in de breedte niet, maar bij die kindermaten heb ik geen goed model kunnen vinden) Nee, ik houd t lekker op deze broekjes :p die zitten bij mij echt helemaal perfect.

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 13:03

Ik heb ze allebei, gebruik ze ook allemaal en vind met of zonder leren zitvlak niet anders rijden

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 13:12

ik heb alleen met kunstof leren zitvlak. ik kan niet meer zonder leren zitvlak dus vind die ook het beste rijden.

wendyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 15:15

nou mensen heb met de nieuwe rijbroek gereden vandaag en het is even wennen maar het rijd super fijn denk dat ik ook nog maar een witte rijbroek met leren zitvlak ga kopen.