Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Anoukie schreef:Helaas schuiven bij sommige paarden de Anky pad, ondanks het goed in de zadelkamer trekken. Sjors heeft een behoorlijk rond lijf en niet veel schoft, maar de Anky pads blijven perfect liggen. Ik denk dat het ook komt omdat het zadel goed past. Misschien ligt jouw zadel niet helemaal perfect op je paard (niet vervelend bedoeld)?
Sirus schreef:Bij mij liggen ze ook perfect, alletwee (nep en echt). Je moet wel goed aansingelen. Als het zadel te los ligt, gaan de pads bij mij ook schuiven.

vlasta schreef:viewtopic.php?f=13&t=512055![]()
hier is denk ik wel je antwoord voor de echte anky's maar voor de neppers zou ik het niet weten.
trisca schreef:Ik wordt er echt helemaal gek van! Bij het opzadelen leg ik de pad mooi midden onder het zadel en na 10 minuten rijden begint hij al te schuiven..
Gister was de voorkant van de pad al achter de wrongen! Ik ben afgestapt en heb hem weer goed gelegd, maar tijdens het uitstappen was hij alweer 15 cm naar achter geschoven...
Hebben meer mensen dit? Misschien iemand tips??
Hebben echte Anky's dit minder? Ik ga even een echte Anky lenen om te kijken of die beter blijft liggen...

vlasta schreef:viewtopic.php?f=13&t=512055![]()
hier is denk ik wel je antwoord voor de echte anky's maar voor de neppers zou ik het niet weten.

Alane schreef:vlasta schreef:viewtopic.php?f=13&t=512055![]()
Je bent wel erg gefrustreerd geraakt door die pads![]()
![]()
.
Alane schreef:vlasta schreef:viewtopic.php?f=13&t=512055![]()
Je bent wel erg gefrustreerd geraakt door die pads![]()
![]()
TS mischien is 3 X nasingelen nog net niet genoeg...
Incidenteel wil er wel eens een pad verschuiven, of als hij nog NIET gewassen is of omdat er nog niet of onvoldoende nagesingeld is.
Je zou eens een gewoon dekje eronder kunnen leggen en kijken wat die doet, dus zonder de lusjes te gebruiken.
Ook ik heb aangepaste zadels op mijn paarden, de anky is kleiner maar schuift bij mij ook
geregeld strak om de schoft en onder het zadel. De nepperts (die iets groter zijn) liggen goed en verschuiven niet.

RUBYWHITE schreef:ik ben dan vast de enige die alles wast voor gebruik