Maxielover schreef:Ooh ja ik heb vroeger ook zo'n cap gehad... Pokkedingen zijn dat, flutkwaliteit !! Ze zijn wel mooi, maar ze zitten idd altijd scheef, je krijgt er een paddestoel-hoofd van en ze zijn onveilig. Ik ben al 2x met me hoofd (cap op) tegen de straat geknald, ik denk dat zo'n cap dan doormidden was geweest. Ik had eerst zo'n Harry's Horse cap met zo'n ding op de voorkant en nu heb ik weer een gewone ouderwetse van Horka. Die vind ik toch wel het fijnst zitten en die zijn ook veel veiliger als je het mij vraagt. Nee hoor, ik zou er niet mee zitten als die Casco caps afgekeurd worden en de winkels uit gaan !!
Dan ken jij waarschijnlijk de nieuwste modellen nog niet. 
Die blauwe op de foto hieronder is de New Master, voor mij persoonlijk een geweldig ding. Totaal niet te vergelijken met de 'ouderwetse' Master en Youngster, die zaten mij ook voor geen meter. De New Master voel ik niet eens, ik heb 'm vaak nog op als ik allang weer naast het paard sta.
Lichtgewicht en luchtig, ik heb er vorig jaar een wedstrijd over 105 km mee gereden bij 30 graden en ik had nergens last van: geen zweethoofd, geen hoofdpijn.