Eerst een korte schets over mezelf. Ik rij al paard sinds mijn 10. Dat heb ik dan voor 2/3 jaar gedaan. En diir omstandigheden ben ik dan gestopt. Nu ben ik ondertussen terug 3 jaar heel frequent aan het rijden. Heb terug lessen genomen ( en dat doe ik nu nog steeds). Rij normaal gezien 1 maal een uur dressuur en 1 maal in de bossen en dan kan het nog zijn dat ik een vriend zijn paard ga berijden ook, maar dat is dan zonder echte correctie ( zonder lesgeefster) Het is zo dat ik eigenlijk wel ( sinds ik mama ben) da tik een klein hartje heb. Ik ben niet zo happig op de grote risco's enzo... Ik zal liever een super braaf paard nemen dan een iets vinniger.... just in case....
Ik moet er wel bij zeggen dat ik in de piste wel al op een heviger paard heb les gehad ( verschillende malen zelfs) en dat gaat ook, ik hou haar ook zonder problemen onder controle.... Laat ons gewoon zeggen dat ik een klein hartje heb
en misschien ben ik niet zo zeker van mijn stuk
Nu het paardje dat ik ga bekijken ( een tinker) is nu nog totaal niet beleerd. En ik de mensen die het verkopen zouden het voor mij opleiden en ik zou hem dan maar pas op halen eens hij bereden is.
Nu is mijn grote vraag, zouden jullie dit doen? ( ik moet nog ongeveer een 1.5 jaar op em wachten). Je eerste paard en dan zo een jong paardje?

Als je gewoon consequent bent en je paard door een goede prof laat inrijden komt het goed!

) en is zeker een maand uit strijd. Dus dat wordt rijden geblazen. En deze is ook nog niet zo heel oud. ( 7 jaar, maar er is nog niet zo heel veel mee gedaan....)