Kentaur springzadel (of anders met veel wrong)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

manic

Kentaur springzadel (of anders met veel wrong)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 12:25

Iemand suggesties? Ik spring nu in een Stubben vss zadeltje wat eigenlijk gewoon te klein voor mij is en eigenlijk ook wat kiept. Nu ik toch wat meer aardigheid krijg in het springen zit ik er over te denken om een "echt" springzadeltje te kopen, die gewoon beter bij mij en mijn paard past.

Ik ben zelf erg gecharmeerd van de Kentaur zadeltjes, maar de laatste keer dat ik zadels liet passen kwam ik ipv met een springzadel met een ander dressuurzadel thuis (oeps).

Maar goed, budget zal inderdaad rond de 800 euro liggen en zalfs als ik dat zou uittik vindt ik het toch best wel een groot bedrag (zit een beetje krap). Hopelijk kan ik nog iets terugkrijgen voor het Stubben zadeltje.

Wat ik wel belangrijk vindt is dat het een zadel is/wordt met zowel voor de knie als de kuit veel wrong. Heeft iemand goede suggesties? Ik kan aan de Kentaur plaatjes niet zien hoe de wrong eruitziet, vandaar.

Ik zal binnenkort ook wel weer een keer naar Harmelen rijden om het een en ander in het echie te bekijken.

Mijn paard heeft overigens een vrij makkelijke rug, dus ik denk niet dat ik me echt heel veel zorgen hoef te maken of het wel gaat passen.

xx_Irisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 12:27

ik heb toen op het springzadel van Margon gezegetn.
ik was er niet heel kapot van..
maar pb haar eens.