Interesse in een topic over...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lotti

Interesse in een topic over...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 23:19

Oké, het zit zo ,

Ik lees meer en meer vragen hier in de trant van : wat kost een eigen paard/stalling/zadel etc.

Nu is het zo dat ik wat tijd over heb en wel een grote post zou willen maken over alle kosten die bij een eigen paard komen te kijken plus kosten van de bepaalde paarde en alles wat je maar kunt nodig hebben (richtprijzen),stalling,hoefsmid ,DA en dergelijke..
omdat dat lang zal duren eer deze post helemaal klaar is..wou ik vragen :

zou daar interesse voor zijn?

groetjes
Charlotte

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 00:07

zijn al zoveel topics over geweest
daarbij op de ene plek in nl kost een baal hooi 5 euro andere lokatie 2,25
hier heb ik een mega weiland voor 550 euro per jaar en heb nihil extra voer nodig (slechts in de wintertijd als er niet veel vitamine meer in het gras zitten ) tegen ene pension stal in de randstad

de da is daar ook duurder en een hoefsmid kost over al het zelfde
en een goede is soms moeilijk te vinden

is een blijft een lastige zaak

hier kosten mij de ponys en mijn paard te samen incl hoefsmid en da jaarlijkse inenting ontworming om de zoveel weken etc TOTAAL 145 euro per maand .. daar kan je in de randstad niet eens 1 shet volpension voor stallen dan komt er nog hoefsmid da etc bij ..

LovingTweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 00:09

Mijn 3 pony's staan in de randstad, op een weiland met 2 stalletjes, helemaal gratis. Het ligt aan de situatie waar je in zit.

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 00:11

ok dus je hebt slechts da en hoefsmid en ontworming ?
of ook nog voer en stalspul (vlas stro houtkrul wat ever)

LovingTweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 00:19

Ook dat allemaal niet, dat word allemaal betaald door een bedrijf dat mensen bezig houdt op die kinderboerderij, Tweet heeft zelfs anderhalf week op een kliniek gestaan op hun kosten.
Ze staan namelijk bij een psychiatrisch ziekenhuis, in een kinderboederij die word gerund door patienten.