trektochten

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

trektochten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 17:19

Hey

heeft er iemand ervaring met zo een trektocht (meerdere dagen) die worden georganiseerd? ik ben hier wel benieuwd naar.
Misschien is het wel leuk voor in de vakantie

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 17:25

Toen ik bijna 1 jaar reed gingen we op "trek"tocht (voor ma 1 dag, 's ochtends vroeg vertrekken.. 's avonds behoorlijk laat weer terug)

We hadden toen trainigsdagen op de manege, en 1 dag was voor die dag-tocht.

Ik heb het super leuk gevonden! En wil graag een keer een trektocht doen, voor meerdere dagen. Het lijkt mij zeker de moeite waard!

Als je zorgt dat je een goede planning hebt, goede bagage.. En dat je ook goede overnagtigingsplekken hebt/regelt! Dan zou het zeker wel gaan lukken, en het lijkt mij zeker de moeite waard om het in een vakantie te gaand oen!

Denk er wel om dat alles goed geregeld en gecontroleerd moet worden!
Hou goed rekening met je paard!
En wat doe je als je paard kreupel raakt? Zorg er dus voor dat je elk moment iemand kan bellen/bereiken die dan ook elk moment met de trailer bij je kan zijn!
Zorg dus dat je alles goed regelt..

Michelle_88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 17:29

maar zijn er geen georganiseerde trektochten? vanuit een manege ofzo? zoiets als poniekamp maar dat je dan niet op 1 plek blijft..zodat je ook met meer mensen bent...