Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

sharonaollie schreef:Heb ik wat gemist?
Hoezo verwijderen...

Alane schreef:al eens nagevraagd of het juridisch allemaal wel kan en klopt wat de verzekering doet of deed?
)
russel schreef:Worden jullie wel eens gecontroleerd op wedstrijden?
) en ook bij het enten
Mistic schreef:Ik heb laatst ergens gelezen dat je een chip heel makkelijk onbruikbaar kan maken met behulp van een wegwerpcamera.
Het artikel ging over chip onbruikbaar maken vanwege verkoop na diefstal, maar het is natuurlijk voor meerdere dingen toepasbaar.
Zelf zou ik het nooit doen, ook niet als Shah ooit afgekeurd zal worden. Ik denk dat je daar alleen jezelf mee hebt.
Renske20 schreef:Alane schreef:al eens nagevraagd of het juridisch allemaal wel kan en klopt wat de verzekering doet of deed?
mbt Quentin bedoel je?
tsja we hebben getekend en zijn daarmee met de voorwaarden van de verzekering en het afkeuren akkoord gegaan, ..
)Renske20 schreef:heb me er nu bij neergelegd, vermaak me zo prima met Q en als hij een keer flink op zn rug valt is de kans dat alles weer fout schiet erg groot, dus er is een kans dat hij na zoiets alsnog niet meer geschikt is voor de sport