Sinds ongeveer 1.5 jaar heb ik een pony. Ik heb haar bij een handelaar gekocht dus weet niets van haar achtergrond. Ze heeft het altijd al vervelend gevonden als je aan haar hoofd kwam en dan met name aan haar oren. Snorharen knippen, oren uitknippen is onmogelijk, in het begin zelfs het borstelen van haar hoofd. Inmiddels is dat laatste wel mogelijk, maar haar oren zijn nog steeds taboe. Heb er al een veearts naar laten kijken (ook naar haar gebit), maar daar kwam niets uit. Ze loopt nu dus met shetland oortjes
. Het grootste probleem doet zich nu voor bij het hoofdstel om doen. Doe het inmiddels al oortje voor oortje. Maar dat wordt steeds moeilijker. Ik zowel als omstanders moeten oppassen dat je geen kopstoot van haar krijgt, zo fel reageert ze hier op. Wie heeft dit ook meegemaakt en belangrijker nog hoe heb je dit opgelost
. Hopenlijk kan iemand mij helpen, want als we op deze manier doorgaan krijg ik straks het hoofdstel niet meer om.

. Zodat ze kan wennen aan haar verbeterde leventje. Hoop dat het hiermee opgelost is
. Rijden ging ook prima. Weet niet of het mijn verbeelding was maar volgens mij liep zo ook wat ruimer. Dinsdag weer les en dan even horen wat mijn instructrice er van zegt. Ben benieuwd
.