selecties, kampioenschappen ed.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tomboy0

selecties, kampioenschappen ed.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 21:31

Tsja misschien een best blonde vraag maar hoe zit het precies met die kampioenschappen?
Eerst heb je wedstrijden waaraan iedereen kan mee doen, hoe heten die? En krijg je dan de selcties ? (de mensen die van de wedstrijd daarvoor 6e,5e,4e,3e,2e en 1ste zijn geworden ofzo?).
Nouja jullie snappen wel wat ik bedoel denk ik .

Kitty_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 21:49

Sylhouet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 22:10

Het is bovendien per regio (provincie) erg verschillend!

Zo worden er in Groningen (mijn regio) voor de indoorkampioenschappen helemaal géén selecties gehouden; iedereen kan zich zo vrij inschrijven !

In andere regio's worden eerst selectiewedstrijden uitgeschreven waarna de besten door mogen naar de regiokampioenschappen.

En weer in andere regio's werken ze ook nog met kringkampioenschappen. Ik vermoed dat de kringkampioenen en misschien nog een aantal meer hoog geplaatsten, dan door mogen naar de regiokampioenschappen.

Uiteindelijk, selectieprocedure of niet, worden er in elke provincie dus regiokampioenschappen gehouden en de toppers van de regiokampioenschappen mogen vervolgens door naar de nationale kampioenschappen (in de zomer: Hippiade).

Kortom, het is maar net in welke regio je rijdt !

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 22:15

grandeur schreef:
Het is bovendien per regio (provincie) erg verschillend!

Zo worden er in Groningen (mijn regio) voor de indoorkampioenschappen helemaal géén selecties gehouden; iedereen kan zich zo vrij inschrijven !

Kortom, het is maar net in welke regio je rijdt !

lekker makkelijk.. ik wil verhuizen

Sylhouet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 22:21

Nou weet je, eigenlijk is er niets aan.
Van de zomer waren er wel selecties (nou ja... 1 wedstrijd) en dat is veel leuker; dan is het tenminste nog een klein beetje een verdienste als je de echte regiokampioenschappen mag rijden !

Nu kan iedereen zich als programmavulling opgeven bij wijze van spreken... bovendien is het wel heel erg een momentopname op deze manier, omdat er geen enkele selectie aan vooraf gaat.

Ik vind het jammer dat het op deze manier wordt gedaan, en heb me dus ook niet opgegeven. Dan rijd ik liever datzelfde weekend een 'gewone' wedstrijd !
Waren er selecties geweest, dan had ik absoluut wel daaraan meegedaan!