tijdsduur paspoort

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Barvrouwke

tijdsduur paspoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 20:47

Omdat de zoekmachine niet werkt, nogmaal de vraag hierover.
Ik heb zaterdag bij mijn veearts alle ondertekende papieren ingeleverd
zodat ik de paspoorten krijg. Mijn paard moet binnenkort op transport en heb ik dus een paspoort nodig, omdat er 1200,- boete opstaat ofzo. iig. heel veel geld. Hoelang duurt het ong. voordat het paspoort binnen is?

_Dunja_

Re: tijdsduur paspoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 20:49

Een paspoort duurt ongeveer 2 weken voordat je hem thuis hebt.

Buckje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 20:50

Toen ik mijn pony kocht 4/5 maanden geleden was hij net gechipt en was het paspoort opgestuurd van het nmprs, die is nog steeds onderweg.

Van mijn net aangekochte pony heb ik het paspoort vrijdag opgestuurd,en daar wacht ik ook nog op.

Volgens mij gaat dat vrij snel allemaal Een stalgenootje had hem binnen 2 weken dacht ik.

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 20:51

Ach joh de kans dat je gecontroleerd wordt is zo klein...dat zal die paar week echt wel loslopen hoor.

_Dunja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 21:01

beantsje schreef:
Ach joh de kans dat je gecontroleerd wordt is zo klein...dat zal die paar week echt wel loslopen hoor.

nou ik zou het risico niet lopen hoor dat paspoort zijn de kosten echt niet maar 1200 euro is een klap geld hoor.
en het gaat niet alleen om de controle maar stel er gebeurt onderweg iets tja dan zit je.

Barvrouwke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 21:09

vlasta schreef:
beantsje schreef:

nou ik zou het risico niet lopen hoor dat paspoort zijn de kosten echt niet maar 1200 euro is een klap geld hoor.
en het gaat niet alleen om de controle maar stel er gebeurt onderweg iets tja dan zit je.

kijk als er echt spoed achter zat, dan ging ie ook direct. Maar die 1200,- heb ik nou net nodig voor mijn nieuwe zadel, omdat mijn oude gestolen is
Maar goed 2 weekjes wachten dus....

Suzan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 22:37

Welk stamboek?
Ik heb een NRPS merrie en ben gewoon even langs het NRPS kantoor in Ermelo gegaan. (wel even van te voren gebeld) Ik kreeg het paspoort meteen mee.

Barvrouwke

Re: tijdsduur paspoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 20:25

allen NRPS indd. maar ik heb de papieren bij de veearts ingeleverd. Dus hoop dat ie een beetje snel is.