Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
op sommige plekken waar je buiten wilt rijden heb je een rijtr4bewijs nodig anders mag je er niet rijden en volgens mij mag de politie er ook naar vragen maar datweet ik niet zeker 
Mies_Apollo schreef:Ik ben aan het twijfelen of ik het ruiterbewijs wil gaan halen, alleen wat zijn nou echt de voordelen ervan?
HaileysComet schreef:Je bent in iedergeval verzekerd, dat is toch wel een heel groot voordeel.
Citaat:Dat klopt. Er is geen ruiterbewijs meer nodig, een vergunning is voldoende.
Met vriendelijke groet,
Inge Pfeiffer
Ledenservice
E-mail verstuurd vanaf www.natuurmonumenten.nl / pagina: Vragenformulier
VRAGENFORMULIER
--------------------------------------------------------------------------
Ik wil u graag het volgende vragen: Beste heer/mevrouw, Ik meen mij te herinderen dat enige tijd geleden er een nieuwsbericht was dat de samenwerking met het SRR was beeindigt en dat men vanaf jan. 2005 een vergunning kon kopen bij Natuurmonumenten zelf. Klopt het dus dat voor het rijden in jullie gebieden op de ruiterpaden ik een vergunning kan kopen en niet meer verplicht ben om in het bezit te zijn van het zogenaamde ruiterbewijs?
we zijn nog nooit aangehoude met apollo en barbie of rappert ofzo

) Voor zover ik weet is het hier in de buurt waar ik dan altijd rij, niet verplicht. _Marinke_ schreef:Oke, en je mag dus vrijwel overal buitenrijden, behalve als het op een bepaald gebied verplicht is. En is het ook verliplicht op ruiterpaden? (rare vraag) Voor zover ik weet is het hier in de buurt waar ik dan altijd rij, niet verplicht.