Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Lessien_2810 schreef:wat een bagger zeg:S...geloof er niets van
Skitter schreef:Lessien_2810 schreef:wat een bagger zeg:S...geloof er niets van
Jeetje, een beetje volwassen reageren kan ook zeg.. Licht je antwoord toe, waarom vind jet het 'bagger'? Waarom geloof je er niks van?
Ik geloof het wel. Nou ja, ik geloof dat het mogelijk is dat sommige mensen zulke gaven hebben.
Ik heb zelf meegemaakt dat iemand mij iets over ons paard kon vertellen, zonder ons paard ooit eerder te hebben gezien.
Dan sta je versteld.
Niemand kan zo precies gokken, en wat ze vertelde kon je ook niet aan de buitenkant zien.
Of een vrouw die er helemaal geen 'bedrijfje' had, maar gewoon af en toe werd gevraagd om even te komen kijken. Dat was pas intressant.
Ze keek, en wees aan waar het paard pijn, etc had, en dat klopte ook toen er pas later een rontgefoto werd gemaakt. Je kon het dus helemaal niet zien aan de buitenkant!! Mens had geen enkel verstand van paarden!
Ik denk dat deze site eerder ongeloofwaardig overkomt, door hoe ze de paarden 'vertaalt'. Het lijkt dan heel kinderachtig en nep, maar zo wil zij het duidelijk maken, denk ik. Door gewoon zo simpel mogelijk te vertellen.
Ik denk dat je het eerst een keer moet meemaken, en zelf zien of wat ze zeggen klopt of niet.
Kijk ik heb wel eens op bokt.nl gelzen dat iemand heel blij aan het vertellen was dat het paard in kwestie drachtig was, terwijl het een ruin was! Tja, dan ga je bij je afvragen wat er precies aan de hand is...
Ik denk niet dat iedereen die zo een bedrijfje heeft met dit soort diensten dat ook allemaal werkelijk kunnen, dus zeker oplichters genoeg, maar ik denk dat het zeker mogelijk is dat er mensen rond lopen met dit soort 'gaven'.

Ilindra schreef:Even off-topic, Skitter wat heb jij een vreselijke avatar
Waar precies kan ik niet echt uitmaken, maar tis gewoon een piercing

ladylay schreef:dit is idd realistisch
maar het is niet goed...

noekje schreef:ladylay schreef:dit is idd realistisch
maar het is niet goed...
hoe bedoel je niet goed?