Straks in de vakantie ben ik een week weg. Nou moet mijn pony natuurlijk verzorgd en gereden worden. Nou was een vriendin van mij zo aardig om aan te bieden dat zij mijn pony de hele week zou rijden en verzorgen en dat hij ook de hele week bij haar op de wei mocht! Helemaal geweldig natuurlijk maar mijn pony is dit niet gewend. Hij staat nu in een uitloop stal (en staat dus nooit echt binnen) hij kan dus gaan en staan waar hij wilt. Op die wei staan nog 3 andere paarden twee daarvan gaan s'nachts op stal en de tinker blijft s'nachts op de wei. Er is geen schuilstal maar wel veel bomen en ze hebben dan elkaar. ou was mijn vraag kan mijn pony dan de hele week dag en nacht op die wei? Hij krijgt natuurlijk een deken op (200 grams) hij is ook half geschoren (zie profiel voor foto's). Hij gaat er zowiezo niet de hele dag op als het vriest of continu regent. Graag hoor ik jullie mening

)
Aan die andere deken kan wel een losse hals.... maar die zijn wel erg duur om die nou te kopen voor dat weekje, terwijl hij het misschien geneens nodig heeft. Weet het niet hoor..