Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Wendel schreef:ik heb het even voor je opgezocht. Ik heb het uit het boek: Paardrijden met gevoel van Win Bonhoff en Tessa van Dalen. Aanrader trouwens. Maar oke hier de afmetingen: In stap: 1 meter. In draf 1,25 meter en in galop 3,50. Weet niet of je hier wat aan hebt
findi schreef:dank je voor de tip
Parcoursbouw en springtraining - M. Vos e.a. (art.no.: 90048)
Een praktische gids voor ruiters en instrukteurs die thuis of op de les lijntjes en hinderniscombinaties willen opzetten. Welke afstanden kun je gebruiken, wat heb je allemaal nodig om een paard te trainen, welke steun kunnen kinderen of leerlingen gebruiken vanaf de kant? Dit boek is een handige vraagbaak waarin verschillende cavaletticombinaties, trainingssprongen en oefenparcoursen staan, compleet met afstanden en hoogtes. Voor beginners en gevorderden zijn er verschillende oefeningen aangegeven. De technische informatie over parcoursbouw is van Marinus Vos, de rijkunstige informatie is van Daan Nanning. 96 pagina's.
€ 13.95
is het dit boek dat je bedoeld? De samenvatting van de inhoud is alleszins interessant.
Heeft iem. ervaring met dit boek? of met een ander goed boek over dezelfde materie
ISBN nummer zou helemaal interessant zijn
Wendel schreef:ik heb het even voor je opgezocht. Ik heb het uit het boek: Paardrijden met gevoel van Win Bonhoff en Tessa van Dalen. Aanrader trouwens. Maar oke hier de afmetingen: In stap: 1 meter. In draf 1,25 meter en in galop 3,50. Weet niet of je hier wat aan hebt
).