Leren laarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Duvel91

Leren laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 21:00

Ik wil graag leren laarzen gaan kopen. 2e Hands is voor mij gewoon geen doen, bijna geen een laars past goed. Ik heb laatst wel een paar 2e handsjes gekocht, maar deze verkoop ik weer omdat de voetmaat te groot is en ze dus toch niet goed rijden.

Heb al vele topics afgeslenterd en wil graag goedkope leren laarzen, dus wil ze gaan kopen van www.rijlaarzen.nl.

Maar nu mijn vraag:

Hoe oud waren jullie toen je je laarzen liet aanmeten? Hoe snel was je er te 'dik' voor.

Ik ben nu namelijk 14 en uitgegroeid, maar wil nu geen laarzen aanschaffen waar ik over een maand misschien niet meer inpas...
Zal ik het toch gokken?

Blueberry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 21:06

Tjah, waarom wil je leren laarzen eigenlijk? Rijd je wedstrijden?
Ik heb ze ook maar gebruik ze eigenlijk bijna nooit.
En ik moet eerlijk toegeven dat ik het met chaps veel beter rijden vind!

en op je 14e groei je zeker nog, vooral in de breedte, ook je kuiten.
Het ligt er maar aan hoeveel geld je te besteden hebt. Als je ouders het voor je betalen kan je het doen natuurlijk. Als je het van je eigen zakgeld moet doen zou ik wachten.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 21:11

Er zijn van cavallo speciale laarzen voor kinderen. Die hebben een speciale inlegzool, zonder die zool zijn ze een maat groter dan met. De schagt heeft ook elastiek zodat je kuiten nog kunnen groeien. Ze zien er wel gewoon uit als normale laarzen, ik vind ze heel mooi.

horse_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 21:11

Ik zou het niet doen, je groeit zeker nog wel. Ik rij zelf met rubberen laarzen en dit zit prima, en chaps zijn ook prima. Waarom zou je leren rijlaarzen willen? Als je genoeg te besteden hebt is het wat anders, maar ik zou het toch wel zonde vinden.

robincera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 21:13

Ik heb de cavallo junior .. is een nieuwe leren laars van cavallo.
Er zit elastiek in die meerekt met je kuit als je groeit en je moet hem 1 maat te groot kopen en dan het inlegzooltje erin doen (erbij inbegrepen) als je voet dan is gegroeit, haal je het zooltje eruit en heb j m een maat groter
ik vind ze echt geweldig! (het zijn wel kinderlaarzen .. maar niet kinderachtig )

robincera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 21:13

Anouar15 schreef:
Er zijn van cavallo speciale laarzen voor kinderen. Die hebben een speciale inlegzool, zonder die zool zijn ze een maat groter dan met. De schagt heeft ook elastiek zodat je kuiten nog kunnen groeien. Ze zien er wel gewoon uit als normale laarzen, ik vind ze heel mooi.

HAHAHA DIE HEB IK DUS

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 21:17

Je kan ook een paar fijne leren schoenen kopen met glad lederen chaps. Vind ik eigelijk nog fijner rijden dan leren laarzen.

Ziiggy__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 21:21

ik heb ook leren laarzen van Petrie, heb overal bij de maten wat groter gekozen zodat ik er nog een beetje in kon groeien.. ik kreeg ze toen ik 14 was ben nu 15..