wat doen jullie er aan, als je paardje bang is voor het foto toestel? of... hebben die van jullie dat niet? als ik alleen al de camera te voor schijn haal, gaan de neusgaten open staan, richt ik, schiet ie dr vandoor (waarschijnlijk is hij bang voor de flits) weet iemand hoe je hem daar weer voor op zijn gemak kunt stellen?
uhm.. heb je wel mooie actiefoto's Ik zal de flits uitzetten en 100x klikken en bij jou in de buurt een pluk hooi neerleggen, zodat ie toch wordt verleidt om in jou richting te komen.
hahaha dat is waar, maar als ik fotos maak, kijkt hij heel bang op, alsof hem ooit is iets aangedaan... het is ook niet mijn paardje maar van de manege, en hij is vroeger mishandeld... dus misschien dat hij daar iets van heeft... en hij komt niet als je het foto toestel in de hand hebt... hij laat zich niet meer verleiden met hooi hahaha tog bedankt voor de tip;)
tjah.. misschien kun je hem eraan laten ruiken? of eerst achter je rug doen (of in je zak), en dan zorgen dat je je paard vasthoud? En hem dan langzaam tevoorschijn halen, en hem op z'n gemak stellen En natuurlijk proberen eerst foto's zónder flits te maken (een tijdje, zodat hij weet dat hij er niet bang voor hoeft te zijn )