ruitersportwinkel omgeving Amsterdam

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xantippe

ruitersportwinkel omgeving Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 16:36

Hoi,

Ik ga dit weekend met een weekendje naar Amsterdam (kom zelf uit BelgiË) en had graag een bezoekje gebracht aan een grote ruitersportwinkel. Hebben jullie tips?

Bedankt!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 16:47

In Amsterdam heb je eigenlijk alleen Hippodam, maar dat vind ik zelf niet veel soeps. In Amstelveen/Bovenkerk/Ouderkerk zitten er nog een zooi.

Allen zijn lastig te vinden als je de weg niet kent :-P

xantippe

Re: ruitersportwinkel omgeving Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 18:28

Ik heb een GPS in de wagen, dus naam en gemeente zijn voldoende, dan zoek ik ze zelf even op. Bedankt!!!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 18:53

Laatst bijgewerkt door manic op 06-02-06 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 18:54

De eerste 4 zijn niet echt groot, maar hebben wel veel leuke dingen. De laatste is groot, maar hebben veel van hun eigen merk wat ik zelf minder vind. Ook is de service er matig...

Mischien kun je beter op de heenweg langs De Ruitershop in Harmelen rijden, of Freddy's Ruitersport in Nieuwegein.

Als je via Rotterdam rijdt, Divoza in Zoetermeer of Hyporama in Rotterdam.

BillyJean

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 18:56

Jol1

Re: ruitersportwinkel omgeving Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 20:39

Dat van die service van Hippodam ben ik toch niet met je eens. Ik had bij Hippodam hoefschoenen gekocht, die te klein bleken te zijn. Ik ben toen de volgende dag naar een ander filiaal, Hypotrend, van die keten (Horselover) in Bennebroek gegaan om de schoenen te ruilen. Tot mijn verbazing stond die dag dezelfde verkoopster als in Amsterdam achter de toonbank. Ze is voor mij gelijk naar de Harry's Horsegroothandel gegaan (4km verderop), terwijl ik in de winkel wachtte (het was vrijdagmiddag en best wel druk). Ze heeft daar voor mij de goede maat hoefschoenen opgehaald, zodat ik ze thuis gelijk kon gebruiken. Dat vind ik toch echt een superservice! En dat was toch echt de verkoopster van Hippodam!

Liess__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 20:44

Aan de Admiraal de Ruiterweg (ofzo) zit Janette's ruitersport winkel. Erg leuke winkel, alleen goedkoop weet ik niet, had er wel een dikke winterdeken van IR voor 90 euro gekocht! en hij leeft nog steeds