Zo ja, enig idee waar ? (in Noord- Holland).
ik heb me rot gezocht maar ik kan er niks over vinden
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. tienus63 schreef:Contact op nemen met een Myler dealer of de distributeur, Rockx ???
Ik denk dat de meeste dealers wel een bit onder rembours willen opsturen of zelfs aan huis komen aan meten.
Paarden tandarts G Rutten uit Veeningen (zuidwolde, Dr) is dealer/adviseur, maar hij reist door heel nederland.
). angela88 schreef:Het kan in ieder geval bij de paardenschuur, (moet je ff googlen voor het internetadres).
Alane schreef:Op de site van Myler staat wel een of ander iets daarover.
de ruitersportzaak hierzo laat je 2 weken proberen en als het bit niet bevalt dan kun je het terugbrengen en wordt er een X-aantal procenten(weet heteven niet meer uit mijn hoofd maar kan het eventueel wel navragen) in mindergebracht op het aankoop bedrag.
Deze zaak is aangesloten bij Ruitergilde en weet niet of dat bij alle winkels geldt...
.angela88 schreef:Het kan in ieder geval bij de paardenschuur, (moet je ff googlen voor het internetadres).
LIQUITA schreef:Alane schreef:Op de site van Myler staat wel een of ander iets daarover.
de ruitersportzaak hierzo laat je 2 weken proberen en als het bit niet bevalt dan kun je het terugbrengen en wordt er een X-aantal procenten(weet heteven niet meer uit mijn hoofd maar kan het eventueel wel navragen) in mindergebracht op het aankoop bedrag.
Deze zaak is aangesloten bij Ruitergilde en weet niet of dat bij alle winkels geldt...
Dat lijkt me wel wat, ik ga eens informeren.....zo'n bit is nogal prijzig he.
Bedankt!!!
Alane schreef:Prijzig valt wel mee...
ik heb de level 1 met losse ringen en die was iets van 60 euro....
Alane schreef:Let er wel op dat wanneer je wedstrijden wilt gaan rijden (dressuur) dat niet iedere Myler is toegestaan....
.