Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

En toen zijn mijn ouders een keer naar hem toe gelopen en toen ben ik bij hem gaan lessen(Nu nog steeds) Toen had ik in juni een observatie tijdens het CHIO en helaas is de dag erna mijn pony ingeslapen, omdat ze gewoon echt op was.
)
En nu rijd ik er nog steeds. Afgelopen zomer tijdens mijn 2e wedstrijd, mijn eerste winstpunt behaald. Toen was ik nog 14. En toen in december(toen ik net 15 geworden was) mijn 2e winstpunt. En daarna heeft mijn paard even een pauze gehad en vanaf eind maart/begin april, gaan we weer in het zz-licht starten(iig dat is de planning)
Ohw ja, ik heb geen sponsor(al zijn ze altijd welkom
) Wij hebben ook geen super-deluxe-dure topper gekocht, gewoon een leuk, maar vooral braaf en betrouwbaar lief paard(dat was op dat moment voor mij het belangrijkst)
Kris25 schreef:Ik denk toch wel dat de "sleutel naar succes" gepaard gaat met heel veel geld...

Kris25 schreef:Ik denk toch wel dat de "sleutel naar succes" gepaard gaat met heel veel geld...
) maar nu loopt ze wel zz-licht+2
moet je wel even in een prijsklasse hoger gaan zoeken ja