Verder gaan met andere of niet?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Denies

Verder gaan met andere of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 20:53

Hoi,
ik weet niet precies waar dit moet dus doe maar VMR...

Ik wil graag jullie mening...
Ik vind les geven heel erg leuk en geef 1 á 2 keer les aan een jochie van 8 op een shet en hij (en zijn moeder) zijn erg te spreken. Het lijkt me erg leuk om hier wat vaker wat mee te gaan doen. Bij hem vraag ik geen geld want zijn moeder helpt mij en gaat altijd mee naar wedstrijden enzo. Ik ben 13 en rij bijna L1 (Maar pony ken veel meer ) Ik rij zo ongeveer 6/7 jaar. Zou ik hier wat mee moeten gaan doen? Of niet... Ik ben erg verantwoordelijk (vind ik). [/b][/color]

Graag niet heel erg gaan afkraken...

xxx
Laatst bijgewerkt door Karin op 05-02-06 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: kleur, vet, onderstreept en size=18 verwijderd i.v.m. leesbaarheid

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:56

Waarom zou je het niet doen? Als jij het leuk vind, en geen verkeerde dingen aanleerd waarom niet? succes ermee!

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 21:00

ja ik zou er wel wat mee gaan doen als ik jou was, alleen je moet dan nog wel even een paar jaartjes ouder worden denk ik want ik denk dat de meeste mensen niet van een persoon van 13 jaar les willen hebben (niet qua rijstijl hoor, maar vanwege je leeftijd dus ) maar ik zou er in jou geval wel wat mee doen succes!

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 21:05

Nee maar gewoon ook rond die leeftijd (8 jaar). zie mezelf al staan, ja mevrouw u meot uw handen wel rchop houden hoor. Nee een jaar of 8 vind ik leuk

_Dunja_

Re: Verder gaan met andere of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 21:07

Ja waarom niet.
Je zou je in het begin kunnen beperken tot wat jongere kinderen die net beginnen en al doende leert men en groei je vanzelf in het lesgeven van B ruiters en hoger...

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 21:25

Erg bedankt voor jullie reactie's. Ik heb keer al zitten kijken en dat meisje was 13 of 14 en die werd alleen maar afgekraakt omdat ze te jong was daarom durf ik geen advertentie te zetten of iets dergelijks... En heb nog geen pony voor mijn beschikking die goed is om les op te geven... Mijn pony is geen optie als ik die kinderen nog wil laten leven...

_Dunja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 21:27

Denise_Perla schreef:
Erg bedankt voor jullie reactie's. Ik heb keer alzitten kijken en dat emisje was 13 of 14 en die werd alleen maar afgekraakt omdat ze te jong was daarom durf ik geen advertentie te zetten of iets dergelijks...

Ik denk dat je het via mond op mond reckame moet gaan doen, gewoon los laten dat je het leuk zou vinden dan komen de mensen vanzelf naar je toe...
en zo rol je van het 1 in het andere.

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 21:30

Ja vandaag was ik op een verjaardag van iemand van een verzorgshetje moest ik langs komen (met pony) en dat meisje wou errug graag paardrijden en het is nichtje van jochie hierboven genoemd dus die moeder zou kijken of ze missschien wat kon regelen.

Horsesandme

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 21:31

ja doe gewoon..
je vind het toch leuk en je zal ze gerust geen verkeerde dingen leren haha

dus ja je kan het toch altijd proberen

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 21:33

Ik leer alleen dingen waarvan ik zeker ben dat ik goed doe.. (A)

Concorde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 21:45

Je hebt alleen wel een probleem als er iets mis gaat. Op dat moment ben jij dus instructrice en verantwoordelijk als er iets mis gaat, en er hoeft echt maar iets heel kleins te gebeuren, kindje dondert eraf en breekt arm, dan kunnen ze jou dus aansprakelijk stellen.
Lekker wachten tot je volwassen bent en je diploma's hebt!

Peppertree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 22:04

je mag mn ORUN boek wel lenen hoor! Alvast een beetje oefenen is hartstikke goed!

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 06:47

Haha, kan ik ook hele cursus bij je komen doen?

_Dunja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 09:30

Concorde schreef:
Je hebt alleen wel een probleem als er iets mis gaat. Op dat moment ben jij dus instructrice en verantwoordelijk als er iets mis gaat, en er hoeft echt maar iets heel kleins te gebeuren, kindje dondert eraf en breekt arm, dan kunnen ze jou dus aansprakelijk stellen.

Denk niet dat dit helemaal klopt.
Een paard blijft een paard die kan altijd ergens van schrikken waardoor een kind eraf zou vallen.
Dat is dan niet de schuld van de instructrice die kan er alleen op toezien en aanwijzingen geven waardoor het kind beter zijn pony aanvoelt en er een goede houding door krijgt.
Ik vind dat de verantwoordelijkheid bij de ouders ligt of die een rustige pony kopen voor hun kind.

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 21:30

@ Vlasta : Een pony blijft een pony idd... Maar de kant van Concorde begrijp ik ook, want ik sta wel daar in het midden...

Concorde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 21:35

Vlasta: Dat weet iedereen, alleen denkt je verzekering daar nu eenmaal anders over. Dit staat gewoon zwart op wit hoor, daarom zie je steeds meer dat ook op kleinere maneges de instructie diploma's heeft.

Barb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 21:36

vlasta schreef:
Concorde schreef:

Denk niet dat dit helemaal klopt.
Een paard blijft een paard die kan altijd ergens van schrikken waardoor een kind eraf zou vallen.
Dat is dan niet de schuld van de instructrice die kan er alleen op toezien en aanwijzingen geven waardoor het kind beter zijn pony aanvoelt en er een goede houding door krijgt.
Ik vind dat de verantwoordelijkheid bij de ouders ligt of die een rustige pony kopen voor hun kind.

waarom denk je dat een verzekeringsmaatschappij wil dat er iemand met een papiertje in het midden les staat te geven?

_Dunja_

Re: Verder gaan met andere of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:44

hahaha het was niet aanvallend bedoelt of zo hoor
Ik bedoel alleen te zeggen. zou het kindje minder hard vallen als iemand een papiertje heeft of juist niet?