Ik zit met een dilemma. Ik heb 5 jaar een pony gehad, en die heb ik verkocht omdat ik verder wou in de paarden. Helaas is mijn paard overleden en zit ik nu al een dik half jaar zonder.
In middels ben ik wat van het dressuurrijden afgestapt en doe ik liever NH, en misschien wil ik me gaan verdiepen in western.
Nu wil de eigenaresse van mijn vorige pony de pony eigenlijk aan mij terugverkopen omdat zij een andere wil.
Maar zal ik hem terugnemen? Ik doe dan wel alleen recreatie en misschien western, maar zou ik niet te zwaar zijn? Ik heb wel een erg goede band met hem, en ik merk dat hij nog steeds aan mij hangt, ook al heb ik hem al een maand of 8 niet meer.
Ik weet dat ik voor het plaatje te groot ben, zeker voor dressuur, maar voor recreatie/western kan het toch wel? Of zal het op den duur slecht voor zijn rug zijn?
De pony is een New Forest, 12 jaar en 1.44m. Ik ben 18 jaar, 1.69 en 67 kg.
Hier reed ik nog dressuur

hier tijdens strandrit

Wat vinden jullie? Ik hoop dat jullie hier iets zinnigs over te zeggen hebben.
Alvast bedankt!
Oeps, ik merk dat die van de strandrit wat klein is, ik hoop dat jullie het toch goed kunnen zien!

. Helemaal als jullie zeggen dat ik niet te zwaar ben. Ik had ook nooit het idee dat mijn pony dat wel vond, maar toch blijft het in mijn hoofd rondspoken.
anders wordt het hier een beetje off-topic.